Galaxy S I9000 Şebeke Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

narquelion

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S I9000 Şebeke Sorunu
Merhaba arkadaşlar,
Cihazım kapalı alanlarda çok az çekiyor. Dışarıdayken herhangi bir sorunu yok. Hattım Vodafone ama Turkcell ile de denedim aynı sonuç. Sorunun kaynağı ne olabilir ve ne gibi bir çözümü vardır? Bu arada 2.3.6 stock rom kullanıyorum. Teşekkür ederim şimdiden.
 


Türe

Türe

Üye
antende bir problem olabilir
 

narquelion

Üye
    Konu Sahibi
peki anten değiştirmenin maliyeti nedir?
 
PriZm

PriZm

Üye
anten ile alakası yok.benim telefondada böyle. klasik İ9000 sorunu.internette yazsan çıkacak sonuçların %90 nında bu problem vardır.
 

narquelion

Üye
    Konu Sahibi
çözüm nedir peki hocam çok araştırdım ama çözüm bulamadım.
 

mancukya

Üye
JVT modemle dene. Yada CSS degistirmeye bak.
 

narquelion

Üye
    Konu Sahibi
css yi xeu yaptim kor an ama fayda etmedi hangisi idealdir ? jvt modemin versiyonu da 2.3.6 mi olmali 2.3.3 falan olabilir mi?
 

fnldstntn

Üye
bendede o problem biraz var
 

narquelion

Üye
    Konu Sahibi
hocam jvt yükledim ama fayda etmedi yine.
 

narquelion

Üye
    Konu Sahibi
rezillik resmen ya o kadar para öde telefon çekmesin.
 


Üst Alt