narquelion
Üye
Galaxy S I9000 Şebeke Sorunu
Merhaba arkadaşlar,
Cihazım kapalı alanlarda çok az çekiyor. Dışarıdayken herhangi bir sorunu yok. Hattım Vodafone ama Turkcell ile de denedim aynı sonuç. Sorunun kaynağı ne olabilir ve ne gibi bir çözümü vardır? Bu arada 2.3.6 stock rom kullanıyorum. Teşekkür ederim şimdiden.
Cihazım kapalı alanlarda çok az çekiyor. Dışarıdayken herhangi bir sorunu yok. Hattım Vodafone ama Turkcell ile de denedim aynı sonuç. Sorunun kaynağı ne olabilir ve ne gibi bir çözümü vardır? Bu arada 2.3.6 stock rom kullanıyorum. Teşekkür ederim şimdiden.


