Rihanna hayranı değil mi o
Tebrikler
evet evet Rihanna hayranı.![]()
Cevabını kendin vermişsin
Undertaker miydi eski nickin öyle hatırlıyorum sanki
Tebrikler..


bi sorun mu var![]()

Abi demene gerek yok o zaman aynı yaştayız![]()

ismin ne peki![]()

Yok ağam ne sorunu kızdıysan çıkayım konudan![]()

Rütbeden dolayı abi diyordum
Abi demene gerek yok o zaman aynı yaştayız![]()

istersen kimliğimin bir fotokopisini koyayım buraya![]()
bana baba diyebilirsin
Rütbeden dolayı abi diyordum![]()
Lütfullah şaka mı yapıyorsun??![]()

bence ciddisin![]()

