Rihanna hayranı değil mi o
Tebrikler
onun adına ben rica edeyim bari gelene kadar 
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
evet rihanna hayranı sanırsamonun adına ben rica edeyim bari gelene kadar
----------Eklendi @ 19:50:53 ---------- Yazıldı @ 19:50:37 ----------
????????????????????



onlar içinde burdan özür diliyorum.

ben de dinliyorum ama abartmıyorumBölümü bulana kadar canım çıktı...
Öncelikle Türe,
Böyle değerli bir Kutlama konusu açtığın için teşekkürler,![]()
senin attığın mesajdan sonra öğrendim yarbay olduğumu
ardından tüm Maxicep ailesine,arkadaşlarıma iyi niyetlerinden dolayı teşekkür ederim,arada belki kalbini kırmış olduklarım olabilironlar içinde burdan özür diliyorum.
Nice yıllara,nice Symbianlara,nice Androidlere,nice Maxiailesine
Ha bu arada evet Rihanna manyağıyımdır biraz![]()
aradan kaçak yapmış pardonNice İOS'cular ve digerleri neden yok ?![]()

Çok abartırımben de dinliyorum ama abartmıyorum![]()
uykusuz kaldığım günler oldu
