Aramıza Yeni Bir Yarbay Katıldı ! :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Aramıza Yeni Bir Yarbay Katıldı ! :)
evet dostum belki hoşuna gider belki gitmez ama bu konuyu içimden gelerek açmak istedim :)

evet arkadaşlar ~N.A.W.Y~ artık yarbay olarak aramızda :) kutlarım kardeşim inşallah uzun yıllar siteye yararlı hizmetler veririz hep beraber :) :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve ~N.A.W.Y~


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:hmmm Rihanna hayranı değil mi o :ehe Tebrikler
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

80hidayet80

Üye
:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis:alkis
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Tebrikler nice rütbelere :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

Revengeful

Emekli Yönetici
Tebrikler
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
evet rihanna hayranı sanırsam :ehe onun adına ben rica edeyim bari gelene kadar :ehe

----------Eklendi @ 19:50:53 ---------- Yazıldı @ 19:50:37 ----------



????????????????????

evet evet Rihanna hayranı. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
cardanadam

cardanadam

Üye
tebrikler hayırlı uğurlu olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
SHS

SHS

Üye
tebrikler
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
m542tf

m542tf

Üye
Tebrikler :yuru
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Tebrikler.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
İncİnat

İncİnat

Üye
tebrikler :) nice rütbelere bu seviyeden sonra biraz zor ama :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Türe

Türe

Üye
    Konu Sahibi
konusu var kendisi yok :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nice rütbelere inşallah ..:)
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

Hasan

Üye
tebrikler:D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
PriZm

PriZm

Üye
Bölümü bulana kadar canım çıktı...:ehe

Öncelikle Türe,

Böyle değerli bir Kutlama konusu açtığın için teşekkürler,:)

senin attığın mesajdan sonra öğrendim yarbay olduğumu:aha::ehe

ardından tüm Maxicep ailesine,arkadaşlarıma iyi niyetlerinden dolayı teşekkür ederim,arada belki kalbini kırmış olduklarım olabilir:( onlar içinde burdan özür diliyorum.

Nice yıllara,nice WP'lere,nice Bada'lara,nice Ios'lara,nice Symbian'lara,nice Android'lere,nice Rütbelere,nice Maxiailesine :)


Ha bu arada evet Rihanna manyağıyımdır biraz:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe

Revengeful

Emekli Yönetici
Nice İOS'cular ve digerleri neden yok ? :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Bölümü bulana kadar canım çıktı...:ehe

Öncelikle Türe,

Böyle değerli bir Kutlama konusu açtığın için teşekkürler,:)

senin attığın mesajdan sonra öğrendim yarbay olduğumu:aha::ehe

ardından tüm Maxicep ailesine,arkadaşlarıma iyi niyetlerinden dolayı teşekkür ederim,arada belki kalbini kırmış olduklarım olabilir:( onlar içinde burdan özür diliyorum.

Nice yıllara,nice Symbianlara,nice Androidlere,nice Maxiailesine :)


Ha bu arada evet Rihanna manyağıyımdır biraz:ehe
ben de dinliyorum ama abartmıyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt