aosman61
Üye
İdeos X5 2.3 den 2.2 ye dönme sorunu !
Selam öncelikle konuyla alakasız cevaplar yazmayın!! (Git araştır vs.)
Arkadaşlar Dün telefonumu 2.3e güncelledim ama sd dosyası içeren oyunları açmıyor, bende 2.2ye dönmeye çalıştım dosyaları(dload) indirdim ve telefonumun kök dizinine attım, Telefonu kapatıyorum, hafıza kartını çıkartıyorum, + - POWER tuşuna basıyorum Allahın belası olağan şekilde açılıyor yalvarırım yardım edin cihazı parçalamak üzereyim!
Arkadaşlar Dün telefonumu 2.3e güncelledim ama sd dosyası içeren oyunları açmıyor, bende 2.2ye dönmeye çalıştım dosyaları(dload) indirdim ve telefonumun kök dizinine attım, Telefonu kapatıyorum, hafıza kartını çıkartıyorum, + - POWER tuşuna basıyorum Allahın belası olağan şekilde açılıyor yalvarırım yardım edin cihazı parçalamak üzereyim!
hafıza kartına dosyaları atıp sonrada hafıza kartını çıkarıyorum deme...
he rom'a uyumsuz diyeceksin tekrar 2.2 yi yükledim yine açmıyor ama 2 gün önce açıyordu iki gündemi değişti bütün oyunların dosyaları yahu