papakudioflu
Emekli Yönetici
Öhö!Öhö!Yavaş hünkarım...
----------Eklendi @ 12:03:09 ---------- Yazıldı @ 12:02:52 ----------
Niye?![]()
bizi bu kadar beklettikten sonra şimdi belleyi cıkarttı diye nokiayı bastacı yapmayalım ne yalan söyleyim ben belleden daha fazlasını bekliyodum nokiadan kardeslik

