belle 8 şubatta bizlerle :)

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Öhö!Öhö!Yavaş hünkarım...

----------Eklendi @ 12:03:09 ---------- Yazıldı @ 12:02:52 ----------



Niye?somuru:

bizi bu kadar beklettikten sonra şimdi belleyi cıkarttı diye nokiayı bastacı yapmayalım ne yalan söyleyim ben belleden daha fazlasını bekliyodum nokiadan kardeslik
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
bizi bu kadar beklettikten sonra şimdi belleyi cıkarttı diye nokiayı bastacı yapmayalım ne yalan söyleyim ben belleden daha fazlasını bekliyodum nokiadan kardeslik

Anlıyorum.Ama iyidir Nokia ya...En azından sağlam teller yapıyor...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
vietnam rm 601 kullanıyor yanlız hatirlatirim onların fwsi bize uymaz
 
ucantcme

ucantcme

Üye
şuan symbian arayuzu görsel açıdan androidden daha guzel
 
cyber

cyber

Üye
bence belle bütün ülkeler için hazır her ülkeye birden gelcek
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
İnşallah nokia bu sefer sözünde durur.
 

aykt831

Üye
Peki ya android...
 

harryyusuf

Üye
arkadaşlar şimdi bu belle gelince ıphone daki tarzda uygulamalar yükleyebilecekmiyiz?
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Konu zaten 1 hafta önce paylaşılmıştı sadece kalabalık ve kafa karıştırıcı olmuş ...
 
valent

valent

Üye
Uygulamaların artacağına adım gibi eminim nokıa symbian belle ye çok güveniyor onu sonuna kadar destekleyecektir
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aslında nokia wp ye güveniyordu wpden peki birşey çıkmayınca belle ye güvenmeye başladı wp işleri yolunda olaydı çoktan belleyi çıkartırdı
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Alakası yok.Wp fırlama yaptı bile.
 

tycoon_gs

Üye
n8 ile symbian benim için bitmiştir :)
bu son symbian
 


Üst Alt