ABDli kızların bekáret yemini

Sponsorlu Bağlantılar

van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ABDli kızların bekáret yemini
Marie Claire dergisinin yaptığı bir araştırmaya göre, ABD’de 12-18 yaş arası her 6 genç kızdan biri, evlenmeden önce hiç kimseyle cinsel ilişkiye girmeyeceğine dair babasıyla sözleşme yapıyor.

Babalarına "bekáret yemini" eden genç kızlar, topluca balolara katılıp babalarıyla dans ederek yeminlerini bir anlamda resmileştiriyorlar.

ABC Televizyonu’nun web sitesindeki habere göre Lauren Wilson, bu genç kızlardan yalnızca biri. Evleninceye kadar nişanlısıyla öpüşmeyi dahi reddeden Lauren, "Flört etmek, erkeklerle gece bir yerlere çıkmak, ayrılmak gibi kavramlardan hoşlanmıyorum. Evleneceğim adamı tanımadan önce hayal kırıklıkları yaşamak istemiyorum" diyerek bu yeni sözleşme trendini mantıklı bulduğunu belirtiyor.

Sözleşme imzalayan kızların yüzde 90’ının sözleşmeye sadık kalması bir başka ilginç istatistik olarak ortaya çıkıyor.


Kaynak: Hürriyet
 


POWER

POWER

Üye
Ya ne bu sözleşme olayı ?Yani sözleşme olmadan olmuyor mu?Bence her kız bu yemini önce kendine etmeli...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kimsenin yemine baktığını sanmıyorum :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
dış devletlere baktımız zaman zaten namus denilen bir kavram onlarda olmadıgını görebilioruz..

Bekaret Müslümanlarda Namus demek oldugunu zaten bilioruz..

Gerdek Geceside bunun simgesi..sanırım

Yani bende duymuştum Lisede çoq az kız Bakireymiş...Olur,olmaz die birşey yoq onlar takıntı yapmıolardır bence...

Çnkü bizde böle bir şey olsa Namus davası kanlar dökülür snr Kan davası olur:ehe...

Ama şöle bakarsak Bizde genelde Hamile bırakıolar çnkü bilnçsiz ilişkiye giriolar onlarda öle bişe yoq...Her Lise gencinde korunma içgüdüsü sahip..

ama emin olun artık Türkiyede batılaşmaya dogru ilerlio...
 
cllgr

cllgr

Üye
abd vede sözleşme yanyana gelince hiçde güven vermiyor bana.yani abd nin sözünde duracagına hiçmi hiç inanmıyorum nedense.bunu bush'a mı borçluyum acaba.onlarda sözleşmeye,kurallara uymak değil çıkarlara uygun olmak önemli.zaten abd lafı bile güvensizlik çagrışdırıyor bende.e abd kızlar kusura bakmasınlar artık dünyadaki imajları bu,sözleri bişey ifade etmiyor bizim için babalarına ediyorsa diyecek bişey yok.
 
ouSahin

ouSahin

Üye
abd vede sözleşme yanyana gelince hiçde güven vermiyor bana.yani abd nin sözünde duracagına hiçmi hiç inanmıyorum nedense.bunu bush'a mı borçluyum acaba.onlarda sözleşmeye,kurallara uymak değil çıkarlara uygun olmak önemli.zaten abd lafı bile güvensizlik çagrışdırıyor bende.e abd kızlar kusura bakmasınlar artık dünyadaki imajları bu,sözleri bişey ifade etmiyor bizim için babalarına ediyorsa diyecek bişey yok.

çnkü ne ABD , ne Bush nede ABD kızları...

Bekaret yemini yapmaları saçma...

çnkü onlar Bakire deqil hele bush hiç deqil:ehe
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
türkiye batılılaşmaya doğru değil BATMAYA doğru hızlı adımlarla gidiyor edep ahlak sıfırın altına inmeye başladı bile

:spr :cool
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
türkiye batılılaşmaya doğru değil BATMAYA doğru hızlı adımlarla gidiyor edep ahlak sıfırın altına inmeye başladı bile

:spr :cool

İnsanların alnında mı yazmaya başladı da sen böyle bir kanıya vardın?
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
liseli filmleri ,giyim - kuşam durumun hiç de iyiye gitmediğine kanıt bence.


+1 hatta geçenlerde ahmet de değinmişti bi topic te çılgın ders(H)ane filmini de değinmişti hatta.

zaman kötü....
 
dogandoganay

dogandoganay

Üye
değişik bir yaklaşımmmm
 
Edis555

Edis555

Üye
ilginç
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
İlginç bir yaklaşım :(
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gereksiz doğandoğanayın gereksiz hortlatması. :)
 


Üst Alt