Nokia N95 Dosya Bozuk Hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N95 Dosya Bozuk Hatası


mstf_l

mstf_l

Üye
yanlıs installserver ı atmıs olmalısın tekrar bak hangisini attıgına n95 icin 9.2 yi atcan
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
n95 9.3 değil mi
 
mstf_l

mstf_l

Üye
hayır 9.2
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
ben pacthı yüklediğimde "programın adı noktali" ne öyle birşeydi hem ben orda s60v3 9.1 yapmıştım
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
o zaman 8gb ları 9.3 mü
 
AHKE

AHKE

Üye
bn yuklemstm n79 a bu programı o bozuyo ya kurtalmak icın hard format at.anca ole kurtulursun cunku aynısnı bnde yuklemstm
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
hard format veya soft format nasıl oluyor?
 

ibrahimal63

Üye
hard format tel kapalıyken yıldız 3 yes ve açma kapama tuşunu hep beraber basılı tut bekle olur soft format fabrika ayarlarına geri dönmektir en kolay hack helloox ile onunla 10 saniyede olur
 
AHKE

AHKE

Üye
hacklcksen s60v3 destek bolumunun en ust konusunndaki yontemi dne
 
deforze

deforze

Üye
rompatcher i aktif yap yüklemeyi öyle dene

----------Eklendi @ 22:53:15 ---------- Yazıldı @ 22:52:04 ----------

birde cs2 yaması varsa buda uygulama yükleme veya kaldırmayı hatta sistem dosyasını silmesini bile engeller cs2 varsa onuda pasif yap roompatcher dan
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım biliyorum en kolay hellox ile yapılır ama bende program yüklenmiyor signed olsa bile!
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
rompatcher i aktif yap yüklemeyi öyle dene

----------Eklendi @ 22:53:15 ---------- Yazıldı @ 22:52:04 ----------

birde cs2 yaması varsa buda uygulama yükleme veya kaldırmayı hatta sistem dosyasını silmesini bile engeller cs2 varsa onuda pasif yap roompatcher dan

Arkadaşım cs2 yamasıda nedir? hem telefonumu hacklemeden önce roompatcher programını yüklememiştim
 
mstf_l

mstf_l

Üye
her kafadan farklı ses cıkıyor dedigimi yaptın mı?
 
AHKE

AHKE

Üye
bende yuklemistim noktali die programı.o hata verdirio format atsın.cunku aynısı bnde olmustu
 
'h716043'

'h716043'

Üye
yanlıs installserver ı atmıs olmalısın tekrar bak hangisini attıgına n95 icin 9.2 yi atcan

Aynen katılıyorum yada rompacht daki olan yamayi sil open 4 all olanı değil o kalsın hatta o yeşil olsun sonra c/sys/bin klasörun içinde olan installserver sil
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
her kafadan farklı ses cıkıyor dedigimi yaptın mı?

Baktım s60v3 9.1

----------Eklendi @ 11:56:04 ---------- Yazıldı @ 11:53:28 ----------



Aynen katılıyorum yada rompacht daki olan yamayi sil open 4 all olanı değil o kalsın hatta o yeşil olsun sonra c/sys/bin klasörun içinde olan installserver sil

arkadaşım ben telefonuma sadece "noktali" diye patchı yüklemiştim (ama Hafıza Kartıma yüklemiştim).Sizin dediğiniz roompatcher yüklemedim, C/sys/bin klasörüde kapalı...
 
mstf_l

mstf_l

Üye
9.1 i degil 9.2 yi atcan

----------Eklendi @ 15:27:51 ---------- Yazıldı @ 15:27:10 ----------

noktalıyı kurduysan telefona format at anca oyle düzelir
 
Remember Me

Remember Me

Üye
    Konu Sahibi
tamam.:tşk:


----------Eklendi @ 17:45:57 ---------- Yazıldı @ 17:39:12 ----------

Arkadaşlar eğer nokia n95 en kolay hack yöntemi (%100 çalışan ve sorunsuz)varsa söyleyebilir misiniz ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt