vbag türçe sürüm yokmu? :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
vbag türçe sürüm yokmu? :D
vbag türçe sürüm yokmu? :D
 


Hasan

Üye
bende var kendim türkçeleştirdim:D
 

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
link atsana :D:D bende indiriyim
 

Hasan

Üye
link atarım da znthan bozuldu açilmıyor tr dosyasını sildim bi daha TRleştirmem LAZIM
 

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
ceptenmi türkçeleştiriyon ? :D
 

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
bende deniycem bakalım yapabilirsen :D
 
mstf_l

mstf_l

Üye
iyide onun exe sinde bile cıkmıyor cogu sey nasıl yaptın znxthan la :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt