Xperia Arc S Alacağım Yorumlarınız!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Corby-700

Corby-700

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Arc S Alacağım Yorumlarınız!
Sony Ericsson Xperia Arc S alacağım.Sizce bu telefon nasıl ??
 


"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Vereceğin paraya değmez.Ön kamerası bile yok.TFT ekranda cabası.
 

NeoV

Üye
ForeverAlone";4264107][COLOR="Black' Alıntı:
Vereceğin paraya değmez.Ön kamerası bile yok.TFT ekranda cabası.[/COLOR]
:oke: Ama Sony Xperia S alabilirsin.
 
Corby-700

Corby-700

Üye
    Konu Sahibi
çok mu kötü bir telefon ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt