Nokia c5-03 alıcam sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c5-03 alıcam sizce nasıl ?
Arkadaşlar Nokia c5-03 alıcam sizce nasıl bir telefondur.Rahat ve kullanışlı mı ? Yorumlarınızı bekliyorum...
 


DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
güzel tlf ama c6 01 al derim
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
ben hafif telefonları severim kardeş.c6-01 çok ağır ve tek elde rahat kullanılmıyor
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
C5-03 dokunmatik değil.Onun yerine dokunmatik bir telefon al.
 
  • Beğen
Tepkiler: " Tehlike "
AndroidOne

AndroidOne

Üye
c6 al 0zaman 0 ı varsa.

----------Eklendi @ 11:32:03 ---------- Yazıldı @ 11:30:58 ----------

c5_03 dokunmatik benim bildiğim.
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
ForeverAlone";4251236][COLOR=Black][B]C5-03 dokunmatik değil.Onun yerine dokunmatik bir telefon al.[/B][/COLOR][/QUOTE] ne dediğinin farkında mısın :D :D :D [URL="http://www.nokia.com.tr/cep-telefonlari/tum-modeller/nokia-c5-03' Alıntı:
Nokia Türkiye - Nokia C5-03 dokunmatik ekranlı telefon - Ürün Sayfası[/URL]
 
tempestshine

tempestshine

Üye
[QUOTE="ForeverAlone";4251236]C5-03 dokunmatik değil.Onun yerine dokunmatik bir telefon al.[/QUOTE]

Demek istediği c5-03
basmatik
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
ne dediğinin farkında mısın :D :D :D
senin dediğin dirençli dokunmatik ekran.Parmağını dokundurman yetmez baskı uygulaman lazım.Biz onlara basmatik diyoruz.Kimse tavsiye etmez sana :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
[QUOTE="ForeverAlone";4251250]

Dokunmatik değil basmatik.
[/QUOTE]

Kesinlikle.Dokunmatikle aralarında uçurum var :oke:
 
AndroidOne

AndroidOne

Üye
evet çok doğru.5800 da sinirdi basmatik :)
 
JBelieber

JBelieber

Üye
Arkadaşlar çok haklı.Bir yere basmak için kuvvet uygulaman gerek.Evet hafif rahatça kullanırsın.cebinede sığar.küçük ve kullanışlıdır.5mp kamera,wi-fi bulunur.tek kötü yanı 3g olmaması :(
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Kardeş Sen c5-03 felan alma dert olur ben sana söyyleyeyim. Alacaksan ya C6-01 al yada 603 al Karar sana kalmısş:oke:
 
Eat-Apple

Eat-Apple

Üye
400-779 TL arası fiyatı var.O fiyata C6-01 yada 603 alabilirsin :oke:
 

ahmetc503

Arkadaşlar çok haklı.Bir yere basmak için kuvvet uygulaman gerek.Evet hafif rahatça kullanırsın.cebinede sığar.küçük ve kullanışlıdır.5mp kamera,wi-fi bulunur.tek kötü yanı 3g olmaması :(
3g görüntülü konuşma yok ama 3g internet özelliği var ayrıca cj plus bu konunu s60 v5 bölümüne açarsan senin için daha faydalı olur c503 ü kullananlar ve bu telefonları bilen ler cevap yazar en azından
 

ahmetc503

cfw attım iphone gibi kullanıyoruum şu anda nerdeyse resetive gibi :)
 

ahmetc503

ama bende c6-01 falan öneririm fakat o arkadaşa kalmış c503 hakkında da yanlış bişey vermeyelim arkadaşa sen kapasiteve anlamında sölersin adamın biri dokunmatik değilmiş der geçer umarım anlatabilmişimdir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Eat-Apple
Eat-Apple

Eat-Apple

Üye
ama bende c6-01 falan öneririm fakat o arkadaşa kalmış c503 hakkında da yanlış bişey vermeyelim arkadaşa sen kapasiteve anlamında sölersin adamın biri dokunmatik değilmiş der geçer umarım anlatabilmişimdir :)

:bigstar:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt