nerdeyse türkiye kadar bütçesi olan çok büyük bir teknoloji firması meego ,belle.windows,symbian (zaten belle de symbianın bi sürümü) hepsini birden üretemezmi ? örneğin samsung sadece androidli telefon üretse bu kadar çok çeşit telefonu olur ve satabilirmi hepsini ? ben sana haber gösteriyorum nokıa 2016 ya kadar symbiana destek verecek diye sen bana haberleri takip etmiyormusun diyorsun.neyse tartışmaya gerek yok arkadaş güzel bi konu açmış telefonu alıyımmı die bizlerde fikirlerimi arkadaşa sunduk daha fazla tartışıp arkadaşın konusunu çöp etmeyelim

----------Eklendi @ 14:57:53 ---------- Yazıldı @ 14:55:15 ----------
berbat diyorsun düşüncelere saygı fakat hangi yönden berbat bizide bilgilendir ?