Nokia c5-03 alıcam sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmetc503

cfw atmadan önce nasıldı peki ? :hmmm
o kadar abartılacak gibi değil basmatik falan ama iphoneyle falan karşılaştırılamaz çünkü teknolojileri farklı bir resetive biri kapasiteve ama dediğim gibi o kadar basmatik,vurmatik denilecek kadar değil dokunmatik den yan çok şüphesi olmasın arkadaşımızın ama bende c6-01 öneririm çünkü c503 s60v5 kulannıyor ve 2015 veya 2016 de bu sisteme destek kesilecek ama c6-01 s^3(?) zaten daha yeni çıkmış bir işletim sistemi
 


"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
o kadar abartılacak gibi değil basmatik falan ama iphoneyle falan karşılaştırılamaz çünkü teknolojileri farklı bir resetive biri kapasiteve ama dediğim gibi o kadar basmatik,vurmatik denilecek kadar değil dokunmatik den yan çok şüphesi olmasın arkadaşımızın ama bende c6-01 öneririm çünkü c503 s60v5 kulannıyor ve 2015 veya 2016 de bu sisteme destek kesilecek ama c6-01 s^3(?) zaten daha yeni çıkmış bir işletim sistemi

Ne 2015'i.Şuan S^3 lere bile destek kesildi.Windows phone yolunda ilerliyor Nokia.
 
sguneys

sguneys

Üye
Ne amaçla aldıgını bilmiyorum ama sakın alma derim.Devir htc devri çağa ayak uydur derim.Mutlaka bana hak verceksin ya şimdi yada sonra..hatırladğım kadarıyla o tlefon 400 ün üstnde idi değmez...
 

ahmetc503

ForeverAlone";4251682][COLOR=Black][B] Ne 2015'i.Şuan S^3 lere bile destek kesildi.Windows phone yolunda ilerliyor Nokia.[/B][/COLOR][/QUOTE] şu linki incele bakalım[URL="http://symbian-tr.blogspot.com/search/label/Konuk Yazarlardan' Alıntı:
link[/URL]
ayrıca ne destek kesilmesi mart ayı gibi bütn s60v5 cihazlara büyük güncelleme gelcek miş ona da inanmıyosan daha yeni yeni s^3 cihazlara belle (adını tam olarak hatırlamıyorum onun gibi bişey işte)güncellemeleri geldi yukarıdaki verdiğim linki dikkatli oku orada da yazıyo
 
futbol123

futbol123

Üye
berbat bir telefon androidli telefonlara yönel
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
şu linki incele bakalım
ayrıca ne destek kesilmesi mart ayı gibi bütn s60v5 cihazlara büyük güncelleme gelcek miş ona da inanmıyosan daha yeni yeni s^3 cihazlara belle (adını tam olarak hatırlamıyorum onun gibi bişey işte)güncellemeleri geldi yukarıdaki verdiğim linki dikkatli oku orada da yazıyo

Zaten bellenin geldiğini hepimiz biliyoruz.Son haberleri okumadın sanırım.Nokia Symbianı rafa kaldırdı.Nokia Belle yaptı hatta.Windows phone ve Meego çıkarması kanıtıdır bunların.
 

ahmetc503

nerdeyse türkiye kadar bütçesi olan çok büyük bir teknoloji firması meego ,belle.windows,symbian (zaten belle de symbianın bi sürümü) hepsini birden üretemezmi ? örneğin samsung sadece androidli telefon üretse bu kadar çok çeşit telefonu olur ve satabilirmi hepsini ? ben sana haber gösteriyorum nokıa 2016 ya kadar symbiana destek verecek diye sen bana haberleri takip etmiyormusun diyorsun.neyse tartışmaya gerek yok arkadaş güzel bi konu açmış telefonu alıyımmı die bizlerde fikirlerimi arkadaşa sunduk daha fazla tartışıp arkadaşın konusunu çöp etmeyelim :)

----------Eklendi @ 14:57:53 ---------- Yazıldı @ 14:55:15 ----------

berbat bir telefon androidli telefonlara yönel
berbat diyorsun düşüncelere saygı fakat hangi yönden berbat bizide bilgilendir ?
 
Ahmet_Selim

Ahmet_Selim

Üye
Bence çok da güzel bir telefon değil.Bu zamanda herkes Android kullanırken ..
 
futbol123

futbol123

Üye
nerdeyse türkiye kadar bütçesi olan çok büyük bir teknoloji firması meego ,belle.windows,symbian (zaten belle de symbianın bi sürümü) hepsini birden üretemezmi ? örneğin samsung sadece androidli telefon üretse bu kadar çok çeşit telefonu olur ve satabilirmi hepsini ? ben sana haber gösteriyorum nokıa 2016 ya kadar symbiana destek verecek diye sen bana haberleri takip etmiyormusun diyorsun.neyse tartışmaya gerek yok arkadaş güzel bi konu açmış telefonu alıyımmı die bizlerde fikirlerimi arkadaşa sunduk daha fazla tartışıp arkadaşın konusunu çöp etmeyelim :)

----------Eklendi @ 14:57:53 ---------- Yazıldı @ 14:55:15 ----------


berbat diyorsun düşüncelere saygı fakat hangi yönden berbat bizide bilgilendir ?
multitouch yok basmatik ekran +
ram değeri az +
internette dolaşırken bir müddet sonra hafıza az gibi uyarılar gelicektir n97 den biliyorum
1000mha pil şarjı çabuk bitecektir +
 

ahmetc503

multitouch yok basmatik ekran +
ram değeri az +
internette dolaşırken bir müddet sonra hafıza az gibi uyarılar gelicektir n97 den biliyorum
1000mha pil şarjı çabuk bitecektir +
1.multitoch yok doğru
2.ram değeri 65mb gibi bir boş alan var (normal işler için yeterli bi düzey)
3.hafıza az uyarsı çok flash içerikli bir siteye girersen oluyor
4.2 buçuk gün gidiyor bataryası (az bişey internet konuşma müzik yani normal işlerde 2 ile 2 buçuk arasında gidiyor batarya bence yeterli
sonuç olarak bence bu fiyata yeterli bi telefon eğer 400-500 arası bişey alacaksanız tavsiyemdir bu fiyata bu kadar daha n arıyosunuz ama eğer almışken çok iyi (dikkat çekerim çok iyi yazdım çünkü c503 kötü değil sınıfına göre iyi seviyede)bişey alıyım derseniz c6-01 bide samsung galaxy serisini incelemenizi tavsiye ediyorum
 
ozbrk

ozbrk

Üye
valla ozaman benim batarya sıkıntılı beyler batarya 3 saat gitti gps açıkken ve kapanmıyo gps
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt