Forumdan uzaklaşıyorum kısa süre için.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Forumdan uzaklaşıyorum kısa süre için.
Evet arkadaşlar işler nedeniyle forumla ilgilenemez oldum son 2 hafta. Sanırım 1-2 ay gelmem ama o kadar sürmez sanıyorum. Takanı olur takmayanı olur sorun değil sadece paylaşmak istedim. Hoşça kalın maxicep ailesi-ailem. :)
 


mrtcn307

mrtcn307

Üye
:( inşAllah fazla uzun sürmez en kısa zamanda dönmen dileğiyle hoşçakal sonuçta bir aileyiz :)
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
İlgin için teşekkür ediyorum inşallah :)
 

Hasan

Üye
Tanişmıyoruz ama erken gel tanişalım
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
aynen kardeş bekliyoruz
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hakkınızda hayırlısı olsun.:)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
en kısa zaman da dön derim :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
cepten girme ihtimalin varsa cepten gir maxicep ten kopmak hiç te kolay olmayacak
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Hayırlısı
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Adam banlanmış zaten 6 gün sonra geri gelir :oke:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
:bye:
 
SHS

SHS

Üye
eyvallah :bye2:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
güle güle :bye2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt