Tuba.Erva
Üye
şarap alırdım
serbest mi ?
şarap var gemide

yemek yok ama şarap var

----------Eklendi @ 20:02:44 ---------- Yazıldı @ 20:02:26 ----------
yanıma çerez falan alırım yolda atıştırırım![]()
yok alamazsın
şarap alırdım
serbest mi ?


yanıma çerez falan alırım yolda atıştırırım![]()
birisi su alsın ben susarım...

benim sabahtan beri kafam dolu öylesine bişey sandım ilk başta,tamam mantığını çözdüm bunun ben
tüp alıyorum ben
ooo şarap da var.![]()
açılın hanımlar ben sizi korurum.
tüfek falan alayım bari..
saldırılar neme lazım.![]()
yolculuk nereye hiçkimse sormamiş ona göre alalım![]()

tüp nasıl olmaz ya iyi düşün
baska bsey al
tatıl yaa düşün az
Tuba abla ama yaaa.![]()
ekmek falan alırım.
atıştırın açlığınızı yatıştırın.![]()
alamazsın ıstetüple napılır?
