Fıfa 2012 sonunda geldı oynamayan kalmasın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JackIcLup

Üye
    Konu Sahibi
Fıfa 2012 sonunda geldı oynamayan kalmasın
DAHA önce paylaşıldıgı için silinmiştir,kusura bakmayın görmemişim.
 
  • Beğen
Tepkiler: bthngngr ve Şehriyar


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Teşekkürler :oke:
 

JackIcLup

Üye
    Konu Sahibi
Sizden ricam sorunsuz kasmadan çalıştıranlar hangi telefonu kullandıklarını yazsınlar.
 
olciay

olciay

Üye
Bayraklar formalar gözüküyormu menüde?
 

matrax-0052

Üye
Aynı, diğerlerinden bi farkı yok kardeş dokunmatik sorunlu tam noktaya basınca algılamıyor biraz sağına soluna basmak gerekiyor android markette yayınlanana kadar düzelmicek tamamen..
 
olciay

olciay

Üye
Aynı, diğerlerinden bi farkı yok kardeş dokunmatik sorunlu tam noktaya basınca algılamıyor biraz sağına soluna basmak gerekiyor android markette yayınlanana kadar düzelmicek tamamen..

Eyvallah ..
 

JackIcLup

Üye
    Konu Sahibi
dostum ben htc sensationda oynuyorum ve dediğiniz sorunla çok nadir karşılaşıyorum
 
emredel1905

emredel1905

Üye
zaten gelmişti bunda bayraklar felan gözüküyomu
bide hafif kasıo lg optimus black te çözüm varmı mükemmel bi oyun ama :oke:
 

Aykutikula

Üye
optimus 3D de oyun çalıştı fakat maça giremiyorum tuş optimizasyonu uygun değil galiba ok tusu calısmıyo maça giremiyorum Optimus 3D oynayabilen varsa yazsın lütfen cahillikten yapamamışta olabilirim
 
legolas29

legolas29

Üye
t20 için uyumlumudr?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve aviotor1

bthngngr

Üye
S.E xperia ray kasmadan çalışıyor sağol kardeşim
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
oyun çıkalı 1 ay oldu sonunda geldi demişsin başlığı değiştirmeni öneririm. konu güzel ama biraz karışık xperia neo V için hangisini indirmem gerek
 

ozelimm

Üye
tesekkurlerde arkadaslar benim telde açılıyoor lıgleri fln gösteriyor sonrada zorla kapat yazıyor benım tel htc desire bide oyunu acarken xperia yazıyor acaba nerede yanlıs yapıyorum?
 

JackIcLup

Üye
    Konu Sahibi
oyun çıkalı 1 ay oldu sonunda geldi demişsin başlığı değiştirmeni öneririm. konu güzel ama biraz karışık xperia neo V için hangisini indirmem gerek

oyun çıkalı bir ay oldu ama crac..k lı versiyonu yani bedava versiyonu yeni çıktı az biraz aklını kullan daha oyun yüklemeyi bilmiyosun beni eleştiriyosun:d
en altta verdiğim linkten 800x480 olan apk yı kur.sd dosyaları wifi ile indir yada verdiğim herhangi bir linkten sd dosyasını android/data/yapıştır.

----------Eklendi @ 19:02:24 ---------- Yazıldı @ 19:01:38 ----------

oyun çıkalı 1 ay oldu sonunda geldi demişsin başlığı değiştirmeni öneririm. konu güzel ama biraz karışık xperia neo V için hangisini indirmem gerek

telefon donanımı yetmiyor olabilir.
 

fasilyeee

Üye
Oyun çıkalı 1 aydan da fazla oldu en az 1 ay diyelim ve o zaman da crac..k lisi vardı.Bilip bilmeden artislik yapma.İyi araştır sonra konu aç ve ona göre millete laf söyle.

Al buda linki;


http://www.maxicep.com/android-oyun/fifa-2012-hd-apk-sd-xperia-neo-da-denenmistir-570096.html

Bak bakalım bedava çıkmış mı ????



oyun çıkalı bir ay oldu ama crac..k lı versiyonu yani bedava versiyonu yeni çıktı az biraz aklını kullan daha oyun yüklemeyi bilmiyosun beni eleştiriyosun:d
en altta verdiğim linkten 800x480 olan apk yı kur.sd dosyaları wifi ile indir yada verdiğim herhangi bir linkten sd dosyasını android/data/yapıştır.

----------Eklendi @ 19:02:24 ---------- Yazıldı @ 19:01:38 ----------



telefon donanımı yetmiyor olabilir.
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
oyun çıkalı bir ay oldu ama crac..k lı versiyonu yani bedava versiyonu yeni çıktı az biraz aklını kullan daha oyun yüklemeyi bilmiyosun beni eleştiriyosun:d
en altta verdiğim linkten 800x480 olan apk yı kur.sd dosyaları wifi ile indir yada verdiğim herhangi bir linkten sd dosyasını android/data/yapıştır.

----------Eklendi @ 19:02:24 ---------- Yazıldı @ 19:01:38 ----------



telefon donanımı yetmiyor olabilir.

bana kastın nedir kardeşim sadece başlığı değiştirmeni söyledim oyunun çıkışı crac.k e göre değil oyuna göredir, aklını kullanmayı bilmiyosun ve oyun yüklemeyi bilmiyosun laflarını takmıyorum bile
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt