arkadaşlar bir sorum var n9-n900

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serserim1905

serserim1905

Üye
n9 bekledik uzun sure elestirmemelimiyim. n9 cok dogrumu? yanlisi yokmu?

kimse sana n9 un yanlışı yok demiyor sadece eleştirini eleştiri seviyesinde yap karalama seviyesinde degil nokia ya söle bi daha telefon çıkarmadan önce sana sorsunlar sen nasıl istiyorsan öyle çıkarsınlar kardeş tamam
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9


denizci535

denizci535

Üye
alırsın alır boş laflar bunlar boş onlar çıktığında da böyle oturduğun yerde boş laflar sarfedersin sen çok hayal kuruyorsun çook burnunu indir biraz.

----------Eklendi @ 21:00:39 ---------- Yazıldı @ 20:59:47 ----------

.

kim sana bekle dedi arkadaşım biraz sus artık ya git eğer gücün yetiyorsa 4s filan alda kurtalalım artık bu saçma itamlarından ayrıca kusursuz telefon mu arıyorsun sen saçmalama iyice 2009 da o telefonu aldığında kusursuz piyasanın en iyi telefonumuydu hayır değildi kendi içinde bile çelişmekten kurtulamıyorsun sen bence bu N9 cihazı vs. yorumlar yapma kendi dalgana bak.

----------Eklendi @ 21:03:13 ---------- Yazıldı @ 21:00:39 ----------



:alkis



mertcan bosuna kendini yoracagina git kendin al n9 sonra gel yaz bana diyene bak... uyduruk c7 ni satta adam akilli tel alda cik gorek seni tabi n9 al bakalim sonunu merak ediyorum el cipma iconu ile olmuyor bunlar..
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
mertcan bosuna kendini yoracagina git kendin al n9 sonra gel yaz bana diyene bak... uyduruk c7 ni satta adam akilli tel alda cik gorek seni tabi n9 al bakalim sonunu merak ediyorum el cipma iconu ile olmuyor bunlar..

benim uyduruk C7'im bile senin elinde ki takozu yer yutar arkadaşım merak etme ben sadece 64 beyazının gelmesini bekliyorum ön sipraşi verdim bile ay sonunda geliyor alıyorum senin gibi boş laf üreten başka hiç bir şey yapmayan biri değilim ben sen onu alacam bunu alacam diye hayal kur anca daha çok kurarsın böyle uzaktan uzaktan bak :D ayrıca C7 imle de barışık biriyim senin gibi burnum yukarda değil cihazım senin tellefonunu ikiye katlar da gider merak etme ama sırf burda ki cihazın hakkını veren arkadaşlar için susuyorum. o yüzden çok boş laflar üretme sus artık.
 
serserim1905

serserim1905

Üye
tamam arkadaşlar yeter artık yersiz sürtüşmeler yaratmayalım denizci kardeş sana tavsiyem maemo türkiye sitesine gir ordan n9 incelemesini detaylıca oku on numara inceleme olmuş eksisi artısı n900 ile arasındaki farkı benzerligi herşey yazıyor ha ben illede klavye isterim diyosan o da var kardeş imkanın varsa geliştiriciler için çıkarılan n950 yi bul al kullan n9 dan çok n900 e daha yakın bi cihaz görünüm olarak
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
tamam arkadaşlar yeter artık yersiz sürtüşmeler yaratmayalım denizci kardeş sana tavsiyem maemo türkiye sitesine gir ordan n9 incelemesini detaylıca oku on numara inceleme olmuş eksisi artısı n900 ile arasındaki farkı benzerligi herşey yazıyor ha ben illede klavye isterim diyosan o da var kardeş imkanın varsa geliştiriciler için çıkarılan n950 yi bul al kullan n9 dan çok n900 e daha yakın bi cihaz görünüm olarak
aman abi klavyeni yorma daha fazla ya. hem arkadaşın neyine N950 o IPHONE5 lerin hayalini kuruyor ayrıca sen cihazı incelemiş birisin o arkadaş ise daha eline bile almamış birisi. boşverr seninle her türlü tartışmaya girerim çünkü karşımda boş laf sarfetmeyen biri var ama arkadaş gerçekten çok boş konuşuyor ben ay sonunda 64 GB beyaz N9 'umu keyif ile kullanmaya başlayacağım arkadaşım hala konuşuyor :D
 
denizci535

denizci535

Üye
mertcan haklisin c7 ile n900 doversin sen cunku yetenek var sende bak ne diyecem... su acunun yetenek sizsiniz yarismasina katilda gorek c7 ile n900 nasil doveceksin bak diyeyim n900 klavyesini acarsa c7 tuzla buz olur :)
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
mertcan haklisin c7 ile n900 doversin sen cunku yetenek var sende bak ne diyecem... su acunun yetenek sizsiniz yarismasina katilda gorek c7 ile n900 nasil doveceksin bak diyeyim n900 klavyesini acarsa c7 tuzla buz olur :)

ya ne kadar bilgisiz birisin sen ya ne klavyeymiş arkadaş sen klavye için aldıysan o telefonu gerçekten piyasa böyle silinir süpürülürsen anca konuşursun işte gerçekten gülüyorum bu yazılıarnı okurken ya. hem IPHONE 5 çıkıncı sen alamazsın ama böyle iddalı konuştuğun için kılıfın bu olur 'Aslında alacktım da baktım tuşsuz o yüzden almadım hem N900 daha iyi bu şartlarda' dersin eminim bu kafaa ile devam biz terfi ettik N9'a S3 gelir beni cezbederse S3 bile alırım ama şimdi bu piyasada en şıkk en alınır cihaz N9 sen kuru laflara devam et arkadaşım olur mu. ha alır almaz da yanına gelmeyi çok isterim şu cihazı bir incele de tüm forum rahatlasın diye malum henüz eline almamışsın da
 
serserim1905

serserim1905

Üye
kaça sipariş verdin mercan n9 64 gb dı
 
denizci535

denizci535

Üye
ya ne kadar bilgisiz birisin sen ya ne klavyeymiş arkadaş sen klavye için aldıysan o telefonu gerçekten piyasa böyle silinir süpürülürsen anca konuşursun işte gerçekten gülüyorum bu yazılıarnı okurken ya. hem IPHONE 5 çıkıncı sen alamazsın ama böyle iddalı konuştuğun için kılıfın bu olur 'Aslında alacktım da baktım tuşsuz o yüzden almadım hem N900 daha iyi bu şartlarda' dersin eminim bu kafaa ile devam biz terfi ettik N9'a S3 gelir beni cezbederse S3 bile alırım ama şimdi bu piyasada en şıkk en alınır cihaz N9 sen kuru laflara devam et arkadaşım olur mu. ha alır almaz da yanına gelmeyi çok isterim şu cihazı bir incele de tüm forum rahatlasın diye malum henüz eline almamışsın da

piyasada ki en telefonmu alinir evet sana gore dunya baska yerden akiyor biz degirmene dogurmen demiyoruz :)
 

enolaguy

Üye
Mertcan c7, n900 ile basa cikar diyorsun yani ? bence henuz yeterli sistem programlari olmadigindan ve buyuk bir ihtimalle de olmayacagindan n9 da cikamaz ya neyse...

Bu arada iphone evet hizlidir ama cihaz olarak abartmayalim cunku o n900 un yarisi kadar is basaramaz kullanmadigim bir cihaz degil, hem iphone4 u hem ipad i kullandim ve ipad i hala kullanmaktayim ki zaten ikisi birbiri ile ayni cihazlar ve ikisini toplasan program destegi haric bir n900 etmezler nedenmi demeyin nedenlerini saymaktan biktim ama n900 iphone 4 u benim gozumde dorde katlar iphone un tek artisi kullanisli telefon arayuzu ve kasasinin inceligi ama hepsi o kadar geriye ne kalirsa n900 ona fark atar

Ama android icin ayni seyi soyleyemeyecegim cunku denizci o konuda hakli cunku android iphone gibi degil o iyi bir sistem kisacasi sistem olarak maemo ve meego ayarinda diyebiliriz... Yazilim fazlaligi ise apayri birsey o zaman android hepsinin onunde gelir ama bu sisteminin en iyi oldugunu gostermez cunku simdide denizcinin haksiz oldugu yere gelelim cunku meego su anda en ileri sistem durumundadir ve onun otomasyona yonelik ozel bir altyapisida varki henuz onun kimse farkinda bile degil...

Bu arada yine goruyorum ki herkes farkli yonlere cekmis konuyu, mesela symbian ?

Gorunurde her seyi yapabiliyor ama o halde nerede kaybediyor ? Neden nokia ondeyken symbian ile geride kaldi ?

Yine Denizcinin de n9 da yanildigi buyuk bir nokta var o da hiz

Cunku nasil symbian i ne kadar hizlandirirsan hizlandir olmuyorsa demekki hizda degil isletim sisteminde bir sorun var ....

Nedir o sorun ?

Bir islemi bir kac komut ile yapabiliyor olmasi ve isletim sistemi olarak grafik yeteneginin sinirli kalmasi yani iphone veya android veya maemo veya meego gibi yuksek rezulasyonlu ekranlari surebilecek alt yapiya sahip olmamasi iste sirf bu yuzden e7 gibi kocaman ekranli bir symbianin bile rezulasyonunun daha kucuk ekranli n900 den dusuk olmasi gibi ornek verebiliriz kisacasi symbian herseyden once yuksek cozunurluge izin vermiyor bu birinci dezavantaj

İkinci dezavantaj ise bir islemin birkac komut ile yapilabilmesi sorunu var ornegin maemoda sadece bir komut ile yapabilecegin bir islem symbianda uc komut ile yapildigi yerler var bu ne demektir biliyormusunuz n900 un 600 mhz oldugu bir yerde ayni sonuca ulasabilmek icin 600x3 yani 1800 mhz cpu hizina ihtiyac vardir demektir

Buradan yola cikalim ve n9 ile androidi kiyaslayalim android meego ya gore daha fazla komut ile daha az islem yapabilen bir isletim sistemi oldugu icin n9 un 1 ghz ile cikardigi isi android zaten 1,3 ile cikaramayabilir veya diger taraftan gidelim bu konularda en hizlisi iphone ios tur 1 ghz ile androide gore belki 1.5 ghz hizinda sonuc verir ama o da isletim sistemi olarak yeteneksizdir

Kisacasi cpu hizlari sadece ayni isletim sistemleri icin baz alinabilir isletim sistemi degistigi anda hersey degisir kasmalar donmalar sistemin yavas olmasindan daha cok programin yazim lisaniyla ve ne kadar gelistirilmis olduguyla ilgilidir yani donanimsal hiz demek cokta birsey ifade etmez yani n9 1 ghz ile yavas degildir kaldiki cortex a8 ile a9 arasinda yetenek farki da yok ustelik n9 cortex a8 in in en ust versiyonunu kullanmaktadir ve nokia bence n9 da a9 kullanmamakta iyi yapmaktadir cunku a9 kullanan androidlerin batarya omurlerindeki sefilligi de gormekteyiz

Diger taraftan n900 e gelelim sadece 256 mb ram diye millet tutturmus gidiyor sanki bilgisayarlardan bahsediyorlar cunku bilgisayarlarda ram asimi durumunda yavas olan hard diskten faydalanilir ve bu sistemede buyuk yavaslama meydana getirir fakat telefonlarda hafizanin tamami ram dir ve n900 de 256 ram doldugu anda standart ram den devam eder ve hicbir fark olmaz


Kisacasi bu isler yaz yaz bitmez ama bir gercek varki c7 2 ghz cpu kullansa dahi yine n900 e teget bile gecemeyecegi
gibi n9 da android in 1,5 ghz cpu lari karsisinda hic cuvallamaz bircok yerde de onlardan hizli calisabilir

Yazilimlar sonuca giden durumlari belirlemelidir ama burada hizdan bahsediyorsunuz hiz hepsinde yeterlidir hatta n900 de bile onu fazla dert etmeyin :)
 
denizci535

denizci535

Üye
Mertcan c7, n900 ile basa cikar diyorsun yani ? bence henuz yeterli sistem programlari olmadigindan ve buyuk bir ihtimalle de olmayacagindan n9 da cikamaz ya neyse...

Bu arada iphone evet hizlidir ama cihaz olarak abartmayalim cunku o n900 un yarisi kadar is basaramaz kullanmadigim bir cihaz degil, hem iphone4 u hem ipad i kullandim ve ipad i hala kullanmaktayim ki zaten ikisi birbiri ile ayni cihazlar ve ikisini toplasan program destegi haric bir n900 etmezler nedenmi demeyin nedenlerini saymaktan biktim ama n900 iphone 4 u benim gozumde dorde katlar iphone un tek artisi kullanisli telefon arayuzu ve kasasinin inceligi ama hepsi o kadar geriye ne kalirsa n900 ona fark atar

Ama android icin ayni seyi soyleyemeyecegim cunku denizci o konuda hakli cunku android iphone gibi degil o iyi bir sistem kisacasi sistem olarak maemo ve meego ayarinda diyebiliriz... Yazilim fazlaligi ise apayri birsey o zaman android hepsinin onunde gelir ama bu sisteminin en iyi oldugunu gostermez cunku simdide denizcinin haksiz oldugu yere gelelim cunku meego su anda en ileri sistem durumundadir ve onun otomasyona yonelik ozel bir altyapisida varki henuz onun kimse farkinda bile degil...

Bu arada yine goruyorum ki herkes farkli yonlere cekmis konuyu, mesela symbian ?

Gorunurde her seyi yapabiliyor ama o halde nerede kaybediyor ? Neden nokia ondeyken symbian ile geride kaldi ?

Yine Denizcinin de n9 da yanildigi buyuk bir nokta var o da hiz

Cunku nasil symbian i ne kadar hizlandirirsan hizlandir olmuyorsa demekki hizda degil isletim sisteminde bir sorun var ....

Nedir o sorun ?

Bir islemi bir kac komut ile yapabiliyor olmasi ve isletim sistemi olarak grafik yeteneginin sinirli kalmasi yani iphone veya android veya maemo veya meego gibi yuksek rezulasyonlu ekranlari surebilecek alt yapiya sahip olmamasi iste sirf bu yuzden e7 gibi kocaman ekranli bir symbianin bile rezulasyonunun daha kucuk ekranli n900 den dusuk olmasi gibi ornek verebiliriz kisacasi symbian herseyden once yuksek cozunurluge izin vermiyor bu birinci dezavantaj

İkinci dezavantaj ise bir islemin birkac komut ile yapilabilmesi sorunu var ornegin maemoda sadece bir komut ile yapabilecegin bir islem symbianda uc komut ile yapildigi yerler var bu ne demektir biliyormusunuz n900 un 600 mhz oldugu bir yerde ayni sonuca ulasabilmek icin 600x3 yani 1800 mhz cpu hizina ihtiyac vardir demektir

Buradan yola cikalim ve n9 ile androidi kiyaslayalim android meego ya gore daha fazla komut ile daha az islem yapabilen bir isletim sistemi oldugu icin n9 un 1 ghz ile cikardigi isi android zaten 1,3 ile cikaramayabilir veya diger taraftan gidelim bu konularda en hizlisi iphone ios tur 1 ghz ile androide gore belki 1.5 ghz hizinda sonuc verir ama o da isletim sistemi olarak yeteneksizdir

Kisacasi cpu hizlari sadece ayni isletim sistemleri icin baz alinabilir isletim sistemi degistigi anda hersey degisir kasmalar donmalar sistemin yavas olmasindan daha cok programin yazim lisaniyla ve ne kadar gelistirilmis olduguyla ilgilidir yani donanimsal hiz demek cokta birsey ifade etmez yani n9 1 ghz ile yavas degildir kaldiki cortex a8 ile a9 arasinda yetenek farki da yok ustelik n9 cortex a8 in in en ust versiyonunu kullanmaktadir ve nokia bence n9 da a9 kullanmamakta iyi yapmaktadir cunku a9 kullanan androidlerin batarya omurlerindeki sefilligi de gormekteyiz

Diger taraftan n900 e gelelim sadece 256 mb ram diye millet tutturmus gidiyor sanki bilgisayarlardan bahsediyorlar cunku bilgisayarlarda ram asimi durumunda yavas olan hard diskten faydalanilir ve bu sistemede buyuk yavaslama meydana getirir fakat telefonlarda hafizanin tamami ram dir ve n900 de 256 ram doldugu anda standart ram den devam eder ve hicbir fark olmaz


Kisacasi bu isler yaz yaz bitmez ama bir gercek varki c7 2 ghz cpu kullansa dahi yine n900 e teget bile gecemeyecegi
gibi n9 da android in 1,5 ghz cpu lari karsisinda hic cuvallamaz bircok yerde de onlardan hizli calisabilir

Yazilimlar sonuca giden durumlari belirlemelidir ama burada hizdan bahsediyorsunuz hiz hepsinde yeterlidir hatta n900 de bile onu fazla dert etmeyin :)



tek birseye katilamiyacagim optimus 3d de cortex a9 ve cift kanal cift islemci var hic yerde surunurken ve sarj sikintisi gormedim... zaten optms 3d yi de cift kanali denemek icin aldim kisaca sgx540 cpu var telefon akiyor hemde andrd 2.2.2 bile onun icin cortex a9 optimus 3d de gordum testettim kullandim sarji 3 gun gidiyor..

geri kalana katildim ama keske sgx540 cortx a9 ile cikmasini isterdim sadece cortex a9 oldugu icinde alabilirdim ama n900 le devam...

sunu diyeyim artik teller cift kanal a doneilir android icin isinma telde hic olmuyor diyebilirim... android madeni buldu bence...

enolaguy aciklamalarin aydinlatinci her zaman ki gibi on numara olmus sagol......
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Mertcan c7, n900 ile basa cikar diyorsun yani ? bence henuz yeterli sistem programlari olmadigindan ve buyuk bir ihtimalle de olmayacagindan n9 da cikamaz ya neyse...

Bu arada iphone evet hizlidir ama cihaz olarak abartmayalim cunku o n900 un yarisi kadar is basaramaz kullanmadigim bir cihaz degil, hem iphone4 u hem ipad i kullandim ve ipad i hala kullanmaktayim ki zaten ikisi birbiri ile ayni cihazlar ve ikisini toplasan program destegi haric bir n900 etmezler nedenmi demeyin nedenlerini saymaktan biktim ama n900 iphone 4 u benim gozumde dorde katlar iphone un tek artisi kullanisli telefon arayuzu ve kasasinin inceligi ama hepsi o kadar geriye ne kalirsa n900 ona fark atar

Ama android icin ayni seyi soyleyemeyecegim cunku denizci o konuda hakli cunku android iphone gibi degil o iyi bir sistem kisacasi sistem olarak maemo ve meego ayarinda diyebiliriz... Yazilim fazlaligi ise apayri birsey o zaman android hepsinin onunde gelir ama bu sisteminin en iyi oldugunu gostermez cunku simdide denizcinin haksiz oldugu yere gelelim cunku meego su anda en ileri sistem durumundadir ve onun otomasyona yonelik ozel bir altyapisida varki henuz onun kimse farkinda bile degil...

Bu arada yine goruyorum ki herkes farkli yonlere cekmis konuyu, mesela symbian ?

Gorunurde her seyi yapabiliyor ama o halde nerede kaybediyor ? Neden nokia ondeyken symbian ile geride kaldi ?

Yine Denizcinin de n9 da yanildigi buyuk bir nokta var o da hiz

Cunku nasil symbian i ne kadar hizlandirirsan hizlandir olmuyorsa demekki hizda degil isletim sisteminde bir sorun var ....

Nedir o sorun ?

Bir islemi bir kac komut ile yapabiliyor olmasi ve isletim sistemi olarak grafik yeteneginin sinirli kalmasi yani iphone veya android veya maemo veya meego gibi yuksek rezulasyonlu ekranlari surebilecek alt yapiya sahip olmamasi iste sirf bu yuzden e7 gibi kocaman ekranli bir symbianin bile rezulasyonunun daha kucuk ekranli n900 den dusuk olmasi gibi ornek verebiliriz kisacasi symbian herseyden once yuksek cozunurluge izin vermiyor bu birinci dezavantaj

İkinci dezavantaj ise bir islemin birkac komut ile yapilabilmesi sorunu var ornegin maemoda sadece bir komut ile yapabilecegin bir islem symbianda uc komut ile yapildigi yerler var bu ne demektir biliyormusunuz n900 un 600 mhz oldugu bir yerde ayni sonuca ulasabilmek icin 600x3 yani 1800 mhz cpu hizina ihtiyac vardir demektir

Buradan yola cikalim ve n9 ile androidi kiyaslayalim android meego ya gore daha fazla komut ile daha az islem yapabilen bir isletim sistemi oldugu icin n9 un 1 ghz ile cikardigi isi android zaten 1,3 ile cikaramayabilir veya diger taraftan gidelim bu konularda en hizlisi iphone ios tur 1 ghz ile androide gore belki 1.5 ghz hizinda sonuc verir ama o da isletim sistemi olarak yeteneksizdir

Kisacasi cpu hizlari sadece ayni isletim sistemleri icin baz alinabilir isletim sistemi degistigi anda hersey degisir kasmalar donmalar sistemin yavas olmasindan daha cok programin yazim lisaniyla ve ne kadar gelistirilmis olduguyla ilgilidir yani donanimsal hiz demek cokta birsey ifade etmez yani n9 1 ghz ile yavas degildir kaldiki cortex a8 ile a9 arasinda yetenek farki da yok ustelik n9 cortex a8 in in en ust versiyonunu kullanmaktadir ve nokia bence n9 da a9 kullanmamakta iyi yapmaktadir cunku a9 kullanan androidlerin batarya omurlerindeki sefilligi de gormekteyiz

Diger taraftan n900 e gelelim sadece 256 mb ram diye millet tutturmus gidiyor sanki bilgisayarlardan bahsediyorlar cunku bilgisayarlarda ram asimi durumunda yavas olan hard diskten faydalanilir ve bu sistemede buyuk yavaslama meydana getirir fakat telefonlarda hafizanin tamami ram dir ve n900 de 256 ram doldugu anda standart ram den devam eder ve hicbir fark olmaz


Kisacasi bu isler yaz yaz bitmez ama bir gercek varki c7 2 ghz cpu kullansa dahi yine n900 e teget bile gecemeyecegi
gibi n9 da android in 1,5 ghz cpu lari karsisinda hic cuvallamaz bircok yerde de onlardan hizli calisabilir

Yazilimlar sonuca giden durumlari belirlemelidir ama burada hizdan bahsediyorsunuz hiz hepsinde yeterlidir hatta n900 de bile onu fazla dert etmeyin :)

kusura bakma ama kendini boşuna yormuşsun bu kadar cümle yaparak çünkü ilk cümlenden belli nereye gittiği ve de okumamam gerek yok ' bence henuz yeterli sistem programlari olmadigindan ve buyuk bir ihtimalle de olmayacagindan n9 da cikamaz ya neyse...' böyle bir cümleyi kuran kişi ile nasıl bir tartışmaya girebilirim ki elinde ki cihazdan hem donanım hemde işletim özellikleri olarak kat kat üstün olan bir cihaz başa çıkamaz demişsin ya yuh yani yuh. bu kadar para verdiğin için yada çok sevdiğin için olabilir bu cümlen ama bir daha düşün saçmaladın çünkü elinde ki cihaz herşeyden önce evet 2009 cihazı ama hiç bir türlü N9 ile yan yana bile konulamaz o cihaz multi touch bile yok telefonda arkadaşım sen ne içtin ya ekran desen rezistif kusura bakma ama saçmaladın şimdi. hadi C7 ile geliştirilme yönünden yarışır(ama donanım olarak asla yarışamaz) ama kaldı ki o cihaz N9 ile yan yana bile tutulamaz bir daha düşün yazdıklarını arkadaşım!
 
denizci535

denizci535

Üye
kusura bakma ama kendini boşuna yormuşsun bu kadar cümle yaparak çünkü ilk cümlenden belli nereye gittiği ve de okumamam gerek yok ' bence henuz yeterli sistem programlari olmadigindan ve buyuk bir ihtimalle de olmayacagindan n9 da cikamaz ya neyse...' böyle bir cümleyi kuran kişi ile nasıl bir tartışmaya girebilirim ki elinde ki cihazdan hem donanım hemde işletim özellikleri olarak kat kat üstün olan bir cihaz başa çıkamaz demişsin ya yuh yani yuh. bu kadar para verdiğin için yada çok sevdiğin için olabilir bu cümlen ama bir daha düşün saçmaladın çünkü elinde ki cihaz herşeyden önce evet 2009 cihazı ama hiç bir türlü N9 ile yan yana bile konulamaz o cihaz multi touch bile yok telefonda arkadaşım sen ne içtin ya ekran desen rezistif kusura bakma ama saçmaladın şimdi. hadi C7 ile geliştirilme yönünden yarışır(ama donanım olarak asla yarışamaz) ama kaldı ki o cihaz N9 ile yan yana bile tutulamaz bir daha düşün yazdıklarını arkadaşım!



ya vallaha saka gibisin mertcan cevap vermicektim dayanamadim ayni islemciyi kullanan iki tel niye yarisamazin ki burak simdi multitakoz lafini rezotif ekrani bana su kelime dogru de yeter...??? n9:cortx a8 sgx 530 kullaniyor dogrumu???? dur n900: cortex a8 sgx 530 kullaniyor dogrumu evet dogru... n900 inan n9 tokatlayacak goreceksin...
bak enolaguy arkadas dogru konusuyor icine sindiremiyorsun yazik sana onca parayi verecen ya ondan inanmak istemiyorsun, bizde bir laf var atin olumu arpadan"olsun diye sende n9 de bogulup gidecen yazik sana c7 yi savunmandan belli ah garip avut kendini.....
 

enolaguy

Üye
kusura bakma ama kendini boşuna yormuşsun bu kadar cümle yaparak çünkü ilk cümlenden belli nereye gittiği ve de okumamam gerek yok ' bence henuz yeterli sistem programlari olmadigindan ve buyuk bir ihtimalle de olmayacagindan n9 da cikamaz ya neyse...' böyle bir cümleyi kuran kişi ile nasıl bir tartışmaya girebilirim ki elinde ki cihazdan hem donanım hemde işletim özellikleri olarak kat kat üstün olan bir cihaz başa çıkamaz demişsin ya yuh yani yuh. bu kadar para verdiğin için yada çok sevdiğin için olabilir bu cümlen ama bir daha düşün saçmaladın çünkü elinde ki cihaz herşeyden önce evet 2009 cihazı ama hiç bir türlü N9 ile yan yana bile konulamaz o cihaz multi touch bile yok telefonda arkadaşım sen ne içtin ya ekran desen rezistif kusura bakma ama saçmaladın şimdi. hadi C7 ile geliştirilme yönünden yarışır(ama donanım olarak asla yarışamaz) ama kaldı ki o cihaz N9 ile yan yana bile tutulamaz bir daha düşün yazdıklarını arkadaşım!
ben sana yazmamis olayim c7 n900 den iyi olsun maemo n900 ile 2009 da degil 2004 te cikti 8 yildir sistem yazilimlari ile bu hale geldi ama tamam senin gonlun olsun n9 a aninda tum alt yapi yazilimlari ciksin neyse sen buyuksun sozun kanundur agamizsin pasamizsin dert etme keyfin bozulmasin herkes kendi bildigine inansin olsun bitsin olmazmi mertcan kardes
 
denizci535

denizci535

Üye
ben sana yazmamis olayim c7 n900 den iyi olsun maemo n900 ile 2009 da degil 2004 te cikti 8 yildir sistem yazilimlari ile bu hale geldi ama tamam senin gonlun olsun n9 a aninda tum alt yapi yazilimlari ciksin neyse sen buyuksun sozun kanundur agamizsin pasamizsin dert etme keyfin bozulmasin herkes kendi bildigine inansin olsun bitsin olmazmi mertcan kardes



mertcan sakamisin bende katiliyorum enolaguy a...... sadece inan guluyoruz... mertcan sen olmasan eglnmek hayal olurdu sana on uzerinden koca sifir veriyoruz c7 in ile bol yarislar asfalta cik ama hizini kesmesinler.. :)
 
saruman_me

saruman_me

Üye
her cihaz olduğu gibi n9 unda eksikleri tabiki var hiç bi marka cihazı kusursuz olarak üretmez ama gel gelelim n9 gibi bi cihaza kötü demek ilk dk da yalnış olur sen ne bekliyorsun bu cihazdan oyun mu..? video mu..? fotomu..? bunların hepsini başarıyla yerine getirebilicek bi potansiyele sahip mesut sen ha bire optimus 3d yi övüp duruyorsun kardeş bak bu cihaz n9 dan donanım olarak üstün ama ben neden genelde n900 le uğraşıyorum demekki bazı tlf lar yeterince tatminkar olamıyor donanım ve güç bi yere kadar..
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
denizci bende sana gülüyorum başkalarının arkasından pof poflanmaya devam sizin hayaliniz bile ulaşamaz o telefona madem sertleştiniz bende sertleşiyim kedi ulaşamadığı ciğere mındar dermiş hadi boyalı gözlere devam nasıl olsa ulaşamıyacağınız bir cihaz değilmi hala aynı ekranı kullanıyorlar deyin siz devammmm :alkis
 
denizci535

denizci535

Üye
ben bir sicrama istiyordum cortex a9 lu 1.2 ghz li hd ve n900 gibi klavyeli cihaz bekliyordum.. cunku ileri atilmak cihaza fazla omur kazandirmak yani cortex a8 mi daha iyi cortex a9 mu tabiki a9 isteyecem bu benim hakkim benim standartlarima uymuyor malesef... n900 den memnunum sarj olayida yeni aldigimda yok gayet iyi dayaniyor 2 gunu cikariyorum ama internet vs aksama kadar dayaniyor bana yeterli...
optms 3d ovuyorsun diyorsun ovulecek yani oldugu icin ben 3boyutunu vs ovmuyorum dikkat etti8yen sadece islemci gucunu ovuyorum crtx a9 sgx 540 cift islemci cift kanalli drr2 rami yine diyorum donanimi muthis isinma sifir ben galaxys s2 ile denedim online tank oyununu kesintisiz 2 saat karsilastirdik yarim saat gecmeden s2 alev gibi isindi ama optms 3d nin drr2 rami 2 saat te bile azcik isindi ona isinma denirse ovmeyelimmi bu drr2 bir devrimdir.

----------Eklendi @ 12:02:19 ---------- Yazıldı @ 11:59:10 ----------

denizci bende sana gülüyorum başkalarının arkasından pof poflanmaya devam sizin hayaliniz bile ulaşamaz o telefona madem sertleştiniz bende sertleşiyim kedi ulaşamadığı ciğere mındar dermiş hadi boyalı gözlere devam nasıl olsa ulaşamıyacağınız bir cihaz değilmi hala aynı ekranı kullanıyorlar deyin siz devammmm :alkis


mertcan sana cevap vermiyorum cunku hayal aleminde yasamaya devam et.....:aha:
 

enolaguy

Üye
Saruman aslinda konu N9 kotu meselesi degil bizim N9 ile ilgili denizci ile ayni fikirde oldugumuz bir, ve olmadigimiz bir olmak uzere iki konu var

ayni fikirde olmadigimiz konu ben n9 un donanim olarak 1ghz olarak hicbir hiz sorunu yasamayacagini ifade ediyorum o cift cekirdekte israr ediyor, ben cift cekirdegin ureticilerin cihaz satmak icin yarattiklari bir politika oldugunu aslinda cokta gerek olmadigini cunku 1GHZ hizin yeterli oldugunu ve bir artisininda bataryayi fazla tuketmemek oldugunu soyluyorum ve bu konuda anlasamiyoruz

anlastigimiz konu ise nokia nin n9 u fazla desteklemeyecegini dusunuyor olmamiz cunku bu bir nokia klasigi olmus durumda yalniz ben diyorumki su anda gorunen o ki meego maemo kadarda desteklenmeyecek ve buna iki neden gosteriyorum birincisi maemo varken android yoktu ve maemo kendisine gelistiriciler arasinda uzun zaman bulabildi ve isletim sistemi harici yazilima yonelik bir kisim programlari olusturuldu mesela n900 de su anda 20 tane medya player bulabilirsin veya atiyorum mac changer programi ara bulabilirsin ve birde tersten bakinca n9 da ne ciksa n900 e port edilebiliyor n9 un donanimi ustun desen aslinda n900 ile arasinda cokta fark yok rezulasyonlar ayni cpu ayni ram denen olay zaten hikaye cunku n900 de de 1GB ta kadar swap varki swapin Millet ne kadar aksini iddia etsede normal ramden farki yok yani n9 ile n900 arasinda n9 lehine su an cokta asiri cazip bir fark yok ...ama nedir yeni platformdur su an calismalar onun uzerinedir o ayri ve eger yeterli populizm yaratirsa alir bakariz o zaman donanim sorunu zaten olmayan bir cihaz oldugu icin o yondende bir sorun olmaz o ayri konu

yalniz burada n900 ile artik symbianin da altina dustuk 800x480 lik bir cihaz ile 360x640 bilmem kac symbian ileri oldu linux ve alt yapisinin esamesinin onemi kalmadi hatta dma ozelligi olmayan 30 GB hafizasinda bosluk oldugu halde hafizayi bosaltin acik uygulamalari kapatin yeniden deneyin diyen ekrana baktimi pixelleri sayilan symbian n900 den ustun oldu onu birak debianlari ubuntulari androidi meego yu calistirabilen bilgisayarla ayni sekilde surf yapabilen ve bildigin linux uzerinden maemoyu calistiran bir cihaz symbianli c7 karsisinda madara oldu buna ne dersin :)
 
saruman_me

saruman_me

Üye
Saruman aslinda konu N9 kotu meselesi degil bizim N9 ile ilgili denizci ile ayni fikirde oldugumuz bir, ve olmadigimiz bir olmak uzere iki konu var

ayni fikirde olmadigimiz konu ben n9 un donanim olarak 1ghz olarak hicbir hiz sorunu yasamayacagini ifade ediyorum o cift cekirdekte israr ediyor, ben cift cekirdegin ureticilerin cihaz satmak icin yarattiklari bir politika oldugunu aslinda cokta gerek olmadigini cunku 1GHZ hizin yeterli oldugunu ve bir artisininda bataryayi fazla tuketmemek oldugunu soyluyorum ve bu konuda anlasamiyoruz

anlastigimiz konu ise nokia nin n9 u fazla desteklemeyecegini dusunuyor olmamiz cunku bu bir nokia klasigi olmus durumda yalniz ben diyorumki su anda gorunen o ki meego maemo kadarda desteklenmeyecek ve buna iki neden gosteriyorum birincisi maemo varken android yoktu ve maemo kendisine gelistiriciler arasinda uzun zaman bulabildi ve isletim sistemi harici yazilima yonelik bir kisim programlari olusturuldu mesela n900 de su anda 20 tane medya player bulabilirsin veya atiyorum mac changer programi ara bulabilirsin ve birde tersten bakinca n9 da ne ciksa n900 e port edilebiliyor n9 un donanimi ustun desen aslinda n900 ile arasinda cokta fark yok rezulasyonlar ayni cpu ayni ram denen olay zaten hikaye cunku n900 de de 1GB ta kadar swap varki swapin Millet ne kadar aksini iddia etsede normal ramden farki yok yani n9 ile n900 arasinda n9 lehine su an cokta asiri cazip bir fark yok ...ama nedir yeni platformdur su an calismalar onun uzerinedir o ayri ve eger yeterli populizm yaratirsa alir bakariz o zaman donanim sorunu zaten olmayan bir cihaz oldugu icin o yondende bir sorun olmaz o ayri konu

yalniz burada n900 ile artik symbianin da altina dustuk 800x480 lik bir cihaz ile 360x640 bilmem kac symbian ileri oldu linux ve alt yapisinin esamesinin onemi kalmadi hatta dma ozelligi olmayan 30 GB hafizasinda bosluk oldugu halde hafizayi bosaltin acik uygulamalari kapatin yeniden deneyin diyen ekrana baktimi pixelleri sayilan symbian n900 den ustun oldu onu birak debianlari ubuntulari androidi meego yu calistirabilen bilgisayarla ayni sekilde surf yapabilen ve bildigin linux uzerinden maemoyu calistiran bir cihaz symbianli c7 karsisinda madara oldu buna ne dersin :)
açıkcası ben maemonu hiç bi işletim sitemiyle aynı kefeye koymam ios hariç tüm işletim sistemlerini kulandım deneyim açısından fazlasıyla zaman ve kafa yorduğumdan dolayı bi nevi uzmanlaştım bazı arkadaşlar site içerisinde n900 olsun keza nokia nın diğer akıllı lf ları olsun uygulamanın az olduğundan şikayet ediyorlar.. acaba aradıkları uygulama nedir..? android markette on binlerce uygulama var hangisi ne işe yarıyor merya player diye yazıyoruz karşımıza uzak doğu kızları çıkıyor bu ne şimdi:) işte nokia burda kalitesini ortaya koyuyor ne pahasına olursa olsun sistemi ve marketi yozlaştırmıyor he bazı kesimlere pekala hitap edebilir ama nokia bu otoriterliği ve oturmuş prensiplerinden dolayı her zaman bence 1 adım önde .. çift işlemci konusunda senin le hem fikirim kardeş inan öle aman aman bi artısı yok ya iyi şarzdan yer başkada bişi değil .. ama şuda bi gerçek eğer n9 un elinden tutulursa çok büyük işler yapar ve çok idaa ediyorumne android nede ios başa çıkamaz ama gel görki nokia windowta karar kıldıki buda beni iflid ediyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt