Ne oldu belle gelmiyor mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi
Ne oldu belle gelmiyor mu ?
hala bekliyoruz
 


cengizx1

cengizx1

Üye
arkadasım hergun belle gelıcekmı dıye konu acıp durmayın :nono: belle subat baslarında gelcek dedıler foruma bak gorursun
 
samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi
tamam kızmayın
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
yok arkadaşım gelmeyecek yolda kaza çıkmış. (töbe yarabbim töbe.)
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis, atakan25 ve cengizx1
aleranol

aleranol

Üye
Dunheon hunter 2 oynayan yokmu?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Benim 603 umde yüklü zaten öyle bir sorunum yok. He bide söyleyeyim eski s60 symbian 3 anna gibi sürümleri kullandıysanız gerçekten çok seveceksiniz
 
cengizx1

cengizx1

Üye
Dunheon hunter 2 oynayan yokmu?

bak arkadasım konu acıyosun sonra alakası olmayan konularda dungeon hunter 2 oynayan varmı dıye soruyon lütfen böyle konu kirlilikleri yapmayalım..!
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt