Android'de Gördüğünüz En Yüksek Ram?

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Android'de Gördüğünüz En Yüksek Ram?
Evet Android'ciler siz en fazla kaç Ram gördünüz SS lerle gelin bakalım:ehe




Gördüğüm en yüksek Ram :199 mb


Müzik Çaların yediği Ram'e bakın:ehe

operanın gördüğü max ram. 158 mb olduğunda opera kapandı:ehe

(Not:Telefonumu inglizce kullanıyorum kafa karıştırmasın.Bunlar benim SS lerim:ehe)

Sizi görelim Android'ciler?
 


hotlock

hotlock

Üye
galaxy s te 337 ram mı var gerçkten ?
 
Türe

Türe

Üye
oo hacı senin rom iyimiş :ehe ben s i alınca bana da yükleriz artık :ehe
 
hotlock

hotlock

Üye
çok düşkmş kardeş ya yakşmadı bu telefona. ilk bnde galaxy s almayı düşünuodm iiki almamşm. Ama ekran kalitesi gerçekten çok güzl sanırm tek artısı o.
 
Türe

Türe

Üye
çok düşkmş kardeş ya yakşmadı bu telefona. ilk bnde galaxy s almayı düşünuodm iiki almamşm. Ama ekran kalitesi gerçekten çok güzl sanırm tek artısı o.

çok düşükmüş derken hocam ? ben c7 de 70 mb ramle hızda sınır tanımıyordum cok da mühim değil ram genel hıza bakacaksınız ;)

edit : bu arada 1500. mesajı senin konuna yazdım undercığım :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
çok düşkmş kardeş ya yakşmadı bu telefona. ilk bnde galaxy s almayı düşünuodm iiki almamşm. Ama ekran kalitesi gerçekten çok güzl sanırm tek artısı o.

Galaxy S 2 ninde 700 civarında rami var.

Androidin sistemi bu.512 mb ramde 320 mb sini sana bırakıyor gerisini ekran kartı belleği ve swap dosyası olarak kullanıyor.her androidli telefonda geçerli bu dediğim.
 
hotlock

hotlock

Üye
symbian da sana yeter de artar :D android e geç bi kaç ay kullan bu mesajı hatrlatcem sana :D
 
Türe

Türe

Üye
adam haklı dağılın. :aman2:
 
hotlock

hotlock

Üye
Galaxy S 2 ninde 700 civarında rami var.

Androidin sistemi bu.512 mb ramde 320 mb sini sana bırakıyor gerisini ekran kartı ve swap dosyası olarak kullanıyor.her androidli telefonda geçerli bu dediğim.

bnm ram normlde nette 796 gbi bşy soylüyo ama telefondan baktğmda 650 gözüküyo :( nedeni buymuş demk.
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
bnm ram normlde nette 796 gbi bşy soylüyo ama telefondan baktğmda 650 gözüküyo :( nedeni buymuş demk.
Desire Hd ram 768 mb.:) sende dene bakalım en fazla kaç mb boş göreceksin :)
 
arikanda

arikanda

Üye
Optimus blackin işletim sistemi sorunlarına rağmen 512 mb dan 297 mb boş gözüktü enn fazla :)
ninja fruit , puss in bots , speed x 3d, driftmania, angri birds , gta 3 , real racing , nos car speed , asphalt 6 gibi oyunları sorunsuz ve 0 kasma oynuyorum. juice defender + memory booster lite kullanıyorum. iyimi sizce ?
 
Türe

Türe

Üye
Su an galaxy s2 m deki ram miktari 444 mb :ehe
 
bosnags

bosnags

Üye
Samsung Galaxy Sl de kullanılabilen 478 mb ram var genelde doluluk oranı 250-320 arası oluyor.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
hacı yaa şu galaxy s serisi telefonlarda türkçeleştirme olmuyormu mağdurum
 


Üst Alt