Tuba.Erva
Üye
yüz ifadelerıne bak stüdyodakılerın
Tuba, bu video sana gelsin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Tuba, bu video sana gelsin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bizim bayanlarda daha iyineyse başka maçta doldurursunuz artık
havada soğuktu
![]()


aliii mac sonu ızledınmı dişi kartalın söyledıgınısımdı ceza almak ıstemıyorum lütfen
![]()
Yenildik ama 3 Puanı Aldık Diyelim muhabbetı
O maçta olmalıydım ya tam finallere denk geldi
Tuba olsun ya yine de 3 puan aldık biz
Ali sen ne komiksin dostum yaBiz sanki burda "ofsayt" muhabbeti yaptık
Bizim hatunlar maçtan önce oturup beste ezberlemedi. Biz zaten bunları dinliyoruz hep.
Taraftarlık dersi vermeyin şimdi bize. Elleri ceplerinde, sus pus tribünde oturan erkeklere de çok iyi ders oldu yalnız
Helal kızlar.
----------Eklendi @ 15:18:31 ---------- Yazıldı @ 15:17:55 ----------
Ben dedim işte 55bin diye
Matematik kurallarını da alt-üst ettik vay anasını![]()

Dostum ya , ofsayt muhabbetini gördüğün üzere Tuba açmış ...
Ben açmadım..!


sesli güldüm nerde acmısım ali kafan mı güzel
Hani ben neden göremedim acaba?
3 puan aldık muhabbeti yaptı ofsayt değil![]()

Tuba yapma bunuu
Niye önce ofsayt yazıp sonra mesajını değiştiriyosun kandırıyosun bizi![]()

Yenildik ama 3 puanı aldık derken , o ofsayt olayından bahsetmedin sanki Tuba ... Kendince dalga geçmeye çalıştın ...
Neyin peşindesiniz siz ...![]()

Tuba, bu video sana gelsin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Arkadaşım seninle neden dalga geçelim biz. Hadi gol sandılar da sizin stadınızda skor tabelası da mı yok?![]()


Geçemezsiniz derken?
hayır ali sen yanlıs anladın
pınarın attıgı vıdeoyu kastetmıstım tamda ben
ofsayt falan üzerıme kaldı bırden![]()


Gayet açık yazdım orada ...?
Hayır yanlış anlamadım ...
Orada ki bayan son dakika da golün , ofsayt olduğunu anlayamamış o an . O yüzden yendiğimizi düşünüyor![]()
