Kartal'a şok ceza .( 1 maç seyircisiz )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


greenmile

greenmile

Üye



buda bjk taraftarı,dolu bira şişesini atanda bjkli bir erkek taraftarmış.

Varsın bizimkiler 3 puan aldık sansın,birşey olmaz.Bu hale gelmekten iyidir:ehe

Bu arada tablo yalan söylemez:D
 
minoo

minoo

Üye
Yok artık Murat :D
Hangi tribünde yok maganda? Onun takımla değil insanlıkla ilgisi var.
Ne saptırdınız konuyu arkadaş ya :D
 
greenmile

greenmile

Üye
bizim bayanlarda daha iyi :D neyse başka maçta doldurursunuz artık :ehe havada soğuktu:D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
aliii mac sonu ızledınmı dişi kartalın söyledıgını :ehe sımdı ceza almak ıstemıyorum lütfen :ehe

Yenildik ama 3 Puanı Aldık Diyelim muhabbetı :d:

O maçta olmalıydım ya tam finallere denk geldi :(

Tuba olsun ya yine de 3 puan aldık biz :kop:

Ali sen ne komiksin dostum ya :D Biz sanki burda "ofsayt" muhabbeti yaptık :D
Bizim hatunlar maçtan önce oturup beste ezberlemedi. Biz zaten bunları dinliyoruz hep.
Taraftarlık dersi vermeyin şimdi bize. Elleri ceplerinde, sus pus tribünde oturan erkeklere de çok iyi ders oldu yalnız :oke:

Helal kızlar.


----------Eklendi @ 15:18:31 ---------- Yazıldı @ 15:17:55 ----------



Ben dedim işte 55bin diye :ehe
Matematik kurallarını da alt-üst ettik vay anasını :D

Dostum ya , ofsayt muhabbetini gördüğün üzere Tuba açmış ...:ehe
Ben açmadım..!
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
minoo

minoo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
:kop2:sesli güldüm nerde acmısım ali kafan mı güzel


Hani ben neden göremedim acaba? :D
3 puan aldık muhabbeti yaptı ofsayt değil :D


----------Eklendi @ 21:38:49 ---------- Yazıldı @ 21:38:16 ----------

evet kesınlıkle ofsayttan anlamayan bızlerız su muhabbetten sonra anladım:zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
Tuba yapma bunuu :zuhaha:
Niye önce ofsayt yazıp sonra mesajını değiştiriyosun kandırıyosun bizi :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Yenildik ama 3 puanı aldık derken , o ofsayt olayından bahsetmedin sanki Tuba ... Kendince dalga geçmeye çalıştın ...:D

Neyin peşindesiniz siz ...:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Bu taraftarımız , son dakika da bariz gol olan , ama ofsayt gerekçesiyle sayılmayan pozisyonun etkisiyle ya da ofsayt ın ne olduğunu bilmediği için galip geldiğimizi zannetmişti ...

Tuba nın bahsettiği olay bu Pınar ...:) Bırakın dalgayı şimdi ...:D

 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
minoo

minoo

Üye
Arkadaşım seninle neden dalga geçelim biz. Hadi gol sandılar da sizin stadınızda skor tabelası da mı yok? :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaşım seninle neden dalga geçelim biz. Hadi gol sandılar da sizin stadınızda skor tabelası da mı yok? :D

Arkadaşım benimle zaten dalga geçemezsiniz ..!
Bırakın dalgayı derken , anlamamış gibi yapmayın diyorum yani .:)


Yahu taraftar belki dikkat etmedi ? Ne var bunda ? :)
 
minoo

minoo

Üye
Geçemezsiniz derken?
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
hayır ali sen yanlıs anladın
pınarın attıgı vıdeoyu kastetmıstım tamda ben
ofsayt falan üzerıme kaldı bırden :ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
benım anlattıgım bu deıldı ama
senın anladıgın bu :)


Gayet açık yazdım orada ...?



Hayır yanlış anlamadım ...:)
Orada ki bayan son dakika da golün , ofsayt olduğunu anlayamamış o an . O yüzden yendiğimizi düşünüyor :)
 
minoo

minoo

Üye
Aklıma Mevlana'nın bir sözü geldi Tuba :D
Neyse..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt