Sony ericson experia ray ekran sorunu yardımm.

Sponsorlu Bağlantılar

darkartal

Üye
    Konu Sahibi
Sony ericson experia ray ekran sorunu yardımm.
Umarım cvp gelir bende experia ray var şimdiki yeni sistem telefnlarda bilindiği gibi üstte tuşa bastınmı ekran tuşu kapanır gibi oluyor yani ekran kapanıyor tuş kilitler gibi teli ilk aldıgımda değişik bi şekilde kapanıyodu görüntü yeni aldığım için teli ögrenmek için ayarları kurcaladm acaba o sırada farknda olmadan o ayarımı degiştirdm ayarı varmıdır ? varsa nasıl düzeltirim ben kurcaladm tekrar bulamadım birşey yada acaba bi süre sonra o ekran otomatk kendiligndenmi degişiyo bilgisi olan aynı teli kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi takıntı oldu bende bu olay (:
 


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
iyi gul simdiden boleyse 2 ay sora ağlamaya başlarsın :D diyoz xperiaya yanaşmayın diye
 

darkartal

Üye
    Konu Sahibi
yapma ya içime kurt düşürme ne olumsuzluğunu gördünkü sen ?
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye

darkartal

Üye
    Konu Sahibi
Bende telefon kötü diyeceğim bi sorun çıkmadı çıkmazda inş. her telefonda olan ufak tefek hatalar normal bence ben şuanki telimden memnunum gayet güzel.
 
CorbyW

CorbyW

Üye
>Pessimistic bir gün sana çok fena kapak yapacağım bu xperia düşmanlığın yüzünden bir daha sesin çıkmayacak. Arkadaşım fabrika ayarlarına dön. Ayarlarla oynamışsın.
 

darkartal

Üye
    Konu Sahibi
Fabrika ayarlarına dönersem bir sürü uygulama program falan yükledim onlar gidermi onlara acıyorm o yüzden ayarları sıfırlamıyorm
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Fabrika ayarlarına dönersem bir sürü uygulama program falan yükledim onlar gidermi onlara acıyorm o yüzden ayarları sıfırlamıyorm

Sanmıyorum gideceğini. Ama bilgisayarına kopyalayabilirsin. Araştır internetten biraz.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
>Pessimistic bir gün sana çok fena kapak yapacağım bu xperia düşmanlığın yüzünden bir daha sesin çıkmayacak. Arkadaşım fabrika ayarlarına dön. Ayarlarla oynamışsın.
sen nerden biliyon xperia yı şimdi kapağı iyi izle bekle o mesajını bulayım senin xperia play vitrinde gördüm yapıştım diye siz vitrinde gördüğünüz kadar biliyonuz

----------Eklendi @ 19:46:38 ---------- Yazıldı @ 19:40:06 ----------

allllllllllllll sana kapak kapak yapım derken kapak oldun linkte yazmışın işte xperia ray vitrinde gördüm mutluyum diye siz busunuz işte vitrinden başka hiç biyerde görmediğiniz teller hakkında yorum yaparsınız görende biliyo sanıyo seni
http://www.maxicep.com/cep-telefonl...na-dur-denmeyecekmi-4-586318.html#post4200503
al link adamsan mesajında değişiklik yapmassın
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Sen nesin ben Xperia Play'i kast ettim. Of of ne insanlar var be.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
bu saatten sorada sesin çıkarsa sana yüzsüz soytarıdan başka bişey demiycem

----------Eklendi @ 19:48:49 ---------- Yazıldı @ 19:47:52 ----------

Sen nesin ben Xperia Play'i kast ettim. Of of ne insanlar var be.


konusma kıvırma hepsini vitrinde gördün ben sen o mesajı yazmadanda nalamıştım dedim sora çıktı
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Ben Sana Xperia Play'i kast ettim dedim değil mi? Sen soytarısın asıl. Ray ile play'i karıştıracak kadar salaksan bilemem. Ben Ray kullandım ama Play alamadım param yok diye. Play'e olan hyranlığımı söyledim ordada. Bilmeden konuşma.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
ben karıştırmadım diyorumki sen bence butun xperiaları anca vitrinde gördün rayı falan bildiğin yok diyom anladıı
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Yalan söyleyecek halim yok. Arc ve Play harici hepsini kullandım. Eğer sen benden iyi biliyorsan ben birşey demem artık.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
ozaman neden arc öneriyon başka konularda neyse tartışmayalım seni severdim ama son zamanlarda bu konudaçok tartıştık:pokey: daha fazla uzatmayalım senle tartışa tartışa binbaşı oldum
 
CorbyW

CorbyW

Üye
:D tamam gelde bana yardım et. Bazıları hala galaxy S daha iyi diyor n8'den.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
askerdede bi arkadaş vardı antepli senn gibi inadım inattı antepliyik derdi bide onu hatırladım
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
:D tamam tamam relax
 

darkartal

Üye
    Konu Sahibi
Bırakın atışmayıda birşey sorucam şimdi rayda kameranın altında flaşı var ama ayarları o kdr kucaladıgım halde otomatik flaş ayarı yok kendin açıp kapıyorsun o ışıgı acaba otomatik ayarı varmıdır biliyormusunuz
 

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
726
Cevap
2
Görüntüleme
2K
cllgr


Üst Alt