darkartal
Üye
Sony ericson experia ray ekran sorunu yardımm.
Umarım cvp gelir bende experia ray var şimdiki yeni sistem telefnlarda bilindiği gibi üstte tuşa bastınmı ekran tuşu kapanır gibi oluyor yani ekran kapanıyor tuş kilitler gibi teli ilk aldıgımda değişik bi şekilde kapanıyodu görüntü yeni aldığım için teli ögrenmek için ayarları kurcaladm acaba o sırada farknda olmadan o ayarımı degiştirdm ayarı varmıdır ? varsa nasıl düzeltirim ben kurcaladm tekrar bulamadım birşey yada acaba bi süre sonra o ekran otomatk kendiligndenmi degişiyo bilgisi olan aynı teli kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi takıntı oldu bende bu olay (:
