Sony Erricson Xperia Neo V
zaten varValla hayirlisiyla yarindan itibaren galaxy s
----------Eklendi @ 19:49:41 ---------- Yazıldı @ 19:48:23 ----------
Edit : Normal galaxy s i de eklemelisin bence ankete
kardeş telefonunda memnun olmadıgın herhangi bişey varmı telefonda kasma sorun veya herhangi bişi varmı bende almayı düşünüyorum tavsiye eder misin ? Veya onun yerine şunu al dediğin telefon var mı ?
Bence galaxy s al sony erricsona bakma bile arkadaşımda neo v var şarjı çok az gidiyor
kardeş telefonunda memnun olmadıgın herhangi bişey varmı telefonda kasma sorun veya herhangi bişi varmı bende almayı düşünüyorum tavsiye eder misin ? Veya onun yerine şunu al dediğin telefon var mı ?
Erricson da biraz komik olmuş![]()

Erricson da biraz komik olmuş![]()




Erricson da biraz komik olmuş :
Güzel olmuş.
