Hangi Android Telefonu Kullanıyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Seç Beğen Al :))

  • Samsung Galaxy SII

    Kullanılan: 28 25.2%
  • HTC Sensation XE

    Kullanılan: 10 9.0%
  • HTC Desire Z

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Samsung Galaxy SI

    Kullanılan: 14 12.6%
  • Samsung Galaxy Ace

    Kullanılan: 9 8.1%
  • Samsung Galaxy Gio

    Kullanılan: 8 7.2%
  • Sony Erricson Arc S

    Kullanılan: 5 4.5%
  • Sony Erricson Xperia Play

    Kullanılan: 3 2.7%
  • Turkcell T20

    Kullanılan: 5 4.5%
  • Turkcell T10

    Kullanılan: 1 0.9%
  • Huawei İdeos x5

    Kullanılan: 11 9.9%
  • LG Optimus 3D

    Kullanılan: 8 7.2%
  • HTC Evo 3D

    Kullanılan: 5 4.5%
  • Samsung Galaxy Note

    Kullanılan: 4 3.6%

  • Kullanılan toplam oy
    111
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
Hangi Android Telefonu Kullanıyorsunuz
Evet android bölümünün değerli üyeleri çoğunluk en fazla kimde görelim :)
 


Türe

Türe

Üye
Valla hayirlisiyla yarindan itibaren galaxy s :ehe

----------Eklendi @ 19:49:41 ---------- Yazıldı @ 19:48:23 ----------

Edit : Normal galaxy s i de eklemelisin bence ankete
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Sony Erricson Xperia Neo V
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
Sony Erricson Xperia Neo V

kardeş telefonunda memnun olmadıgın herhangi bişey varmı telefonda kasma sorun veya herhangi bişi varmı bende almayı düşünüyorum tavsiye eder misin ? Veya onun yerine şunu al dediğin telefon var mı ?
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
Valla hayirlisiyla yarindan itibaren galaxy s :ehe

----------Eklendi @ 19:49:41 ---------- Yazıldı @ 19:48:23 ----------

Edit : Normal galaxy s i de eklemelisin bence ankete
zaten var
 
yakup_281

yakup_281

Üye


kardeş telefonunda memnun olmadıgın herhangi bişey varmı telefonda kasma sorun veya herhangi bişi varmı bende almayı düşünüyorum tavsiye eder misin ? Veya onun yerine şunu al dediğin telefon var mı ?

valla memnunum ama şarjı bir gün dayanmıyor,bide oyun yükleyemedim bazen ağırlaşıyor bi programdan çıkınca oluyor ama genel anlamda memnunum zaten alalı bi hafta olmadı
 

Kefelon

Üye
galaxy sl ama s işaretledim :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Galaxy S 4Ever.
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar galaxy s kullananlar sl işaretlesin lütfen eklemeyi unutmuşum

----------Eklendi @ 20:11:28 ---------- Yazıldı @ 20:06:45 ----------



kardeş telefonunda memnun olmadıgın herhangi bişey varmı telefonda kasma sorun veya herhangi bişi varmı bende almayı düşünüyorum tavsiye eder misin ? Veya onun yerine şunu al dediğin telefon var mı ?
Bence galaxy s al sony erricsona bakma bile arkadaşımda neo v var şarjı çok az gidiyor
 
mnstrdnc

mnstrdnc

Üye
Erricson da biraz komik olmuş :D
 
Türe

Türe

Üye
Tabiki yNi 10 milyon kullanicidan 1.000 bizde no problem :ehe
 
seymen16

seymen16

Üye
Optimus Black. Listeye Optimus Black de eklenmeli.
 

LOTU_6666

Üye
galaxy note
 
mnstrdnc

mnstrdnc

Üye
htc xe satılmaya başlandımı ya 4 kişi kullanıyomuş memnunmu acaba kullananlar
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Galaxy S2
 
MezraL123

MezraL123

Üye
Galaxy S2 tabiki.. :good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt