Hangi Android Telefonu Kullanıyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Seç Beğen Al :))

  • Samsung Galaxy SII

    Kullanılan: 28 25.2%
  • HTC Sensation XE

    Kullanılan: 10 9.0%
  • HTC Desire Z

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Samsung Galaxy SI

    Kullanılan: 14 12.6%
  • Samsung Galaxy Ace

    Kullanılan: 9 8.1%
  • Samsung Galaxy Gio

    Kullanılan: 8 7.2%
  • Sony Erricson Arc S

    Kullanılan: 5 4.5%
  • Sony Erricson Xperia Play

    Kullanılan: 3 2.7%
  • Turkcell T20

    Kullanılan: 5 4.5%
  • Turkcell T10

    Kullanılan: 1 0.9%
  • Huawei İdeos x5

    Kullanılan: 11 9.9%
  • LG Optimus 3D

    Kullanılan: 8 7.2%
  • HTC Evo 3D

    Kullanılan: 5 4.5%
  • Samsung Galaxy Note

    Kullanılan: 4 3.6%

  • Kullanılan toplam oy
    111
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berkcombil

Üye
Şimdilik Galaxy S,inşallah yakın bir gelecekte de S3
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady


saruman_me

saruman_me

Üye
LG Optimus 3D
 
hotlock

hotlock

Üye
Ankette trkcll t10 bile var ama desire hd yok . salla bu anketi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve Amaru Shady
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Galaxy S akarr :D
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
daha kullanamadık :D
 
cargo3230

cargo3230

Üye
s2 kullanıyom yeni aldıım ama s^3 te n8 de kurt olmuştum flashlama format hertürlü şey yaptım ama s2 de kuzuya döndüm hiç bişey bilmiyom...:ehe
 
hotlock

hotlock

Üye
s2 kullanıyom yeni aldıım ama s^3 te n8 de kurt olmuştum flashlama format hertürlü şey yaptım ama s2 de kuzuya döndüm hiç bişey bilmiyom...:ehe
bnde symbian dan androide geçtğmde başta oleydim :hmmm zamanla olacak :ehe
 
Brain.

Brain.

Üye
htc evo 3d iki güne inşallah :)
 
cyber_fire

cyber_fire

Üye
Her Daim TurkceLL T10
 
azarax

azarax

Üye
Galaxy s captivate !!!
 

tahsn85

Üye
Samsung Galaxy SII
 
eses2658

eses2658

Üye
Huawei İdeos X5 ;)
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
Glxy sl ilk haftasi ve root yaptim bile :) froyo yuklu yukseltmeyi pek dusunmuyorum. 2.3.6 yukseltsem degistigime degecek ne var acaba:confused:
 
muratvemine

muratvemine

Üye
Samsung SL
 

hasan0338

Üye
Galaxy ACE
 
mustafakocatas

mustafakocatas

Üye
tartışmasız galaxy s2
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Oww S II ciler başı çekiyor :koş:
Ben de S II kullanıcısıyım.
 
triyaki43

triyaki43

Üye
Htc desire hd :oke:
 
arikanda

arikanda

Üye
Lg Optimus Black i de ekle istersen kardeşim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt