2012 Ygs başvuruları başladı, 2012 Ygs ye başvurular başlıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2012 Ygs başvuruları başladı, 2012 Ygs ye başvurular başlıyor
2012 Ygs başvuruları başladı, 2012 Ygs ye başvurular başlıyor

Üniversiteye girişte birinci aşama olan 2012 Yükseköğretime Geçiş Sınavına başvurular 3 Ocak salı günü başlıyor.Üniversiteye girişte uygulanan 1.aşama sınavı YGS başvuruları 3-13 Ocak 2012 tarihlerinde alınacak.Adaylar 2012 ÖSYS Kılavuzu ile aday başvuru formuna ÖSYM'nin osym.gov.tr internet adresinden ulaşabilecek.Mezun durumdaki adaylardan 2010 ya da 2011 ÖSYS'ye daha önce başvuru yapmamış olanlar başvurularını başvuru merkezlerine yapacaklar.
Mezun durumdaki adaylardan 2010 veya 2011 ÖSYS'ye başvurmuş olan adaylar ise başvurularını bireysel olarak internet aracılığıyla yapabilecekleri gibi diledikleri bir başvuru merkezi aracılığıyla da yapabilecek.
2012 YGS Başvuruları 13 Ocakta sona erecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva


Revengeful

Emekli Yönetici
İlk ygs sorunuzda geldi işte..
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bende sordum

----------Eklendi @ 22:31:12 ---------- Yazıldı @ 22:30:01 ----------

bısey sorcam lys basvuruları basladı ya bankaya para yatırdım dekontu aldım dıyelım
kayıt ıcın okula gıtmek sartmı yaa
kendımız netten yapamıyomuyuz
resım ıvır zıvır var dıye yoksa ılle okula mı gtmek gerek
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
:ehebenım sorum
 
greenmile

greenmile

Üye
ilk defa mı başvuruyosun tuba sen?:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ilk defa mı başvuruyosun tuba sen?:D

yok okuldan halletm ben zamanında da hep
kardesım ıcın soruyorum netten kendın halledeblyosan yapcaktık dye yoksa mecburı okul yolu gözukcek yne .d
 
greenmile

greenmile

Üye
kardeşin şuan okuyorsa okuldan halletmesi daha iyi

ha okul bittiyse 2010 veya 2011 sınavlarından birine girdiyse kendi evde halledebilir diye düşünüyorum.Sonuçta okulda da aman aman birşey yapmıyorlar aday şifrenle gir foto çek çıktı al bu kadar yani:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
tesekkürler murat :D :sarıl:
kardeşin şuan okuyorsa okuldan halletmesi daha iyi

ha okul bittiyse 2010 veya 2011 sınavlarından birine girdiyse kendi evde halledebilir diye düşünüyorum.Sonuçta okulda da aman aman birşey yapmıyorlar aday şifrenle gir foto çek çıktı al bu kadar yani:)
 
greenmile

greenmile

Üye
bu konuda birşey anlatmıyor zaten üye çekmek için bir sürü etiket var dur bi ösym sitesine bakayım.Nasıl oluyor diye?Kardeşin öğrenci mi şuan?
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bu konuda birşey anlatmıyor zaten üye çekmek için bir sürü etiket var dur bi ösym sitesine bakayım.Nasıl oluyor diye?Kardeşin öğrenci mi şuan?

evet son sınıfta
3t verıyosun ya bıde okula :ehe hep para tuzakları :ehe

ben kendımden baktım bıreysel basvuru yapamıyorum basvuru merkezıne yönlendırıyo neden
 
greenmile

greenmile

Üye
okudum anladım kavradım:D

mezun durumda olmayan öğrenciler mecbur okulda yapıyor,eğer okul ösym merkezi olarak geçmiyorsa başka bir merkeze gönderilecekmiş.Yani evi unutun.

Bizde de böyleydi zaten herkes sırayla müdür yardımcısının odasına gider,yapardı şimdi hatırladım:D




sen 2010 veya 2011 e girmediysen ondandır:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
evet gırmedım ama bu sene düşünüyorum sımdı baktım yapamadım. bıreysel basvuru okula mı gıtcem bende .
okudum anladım kavradım:D

mezun durumda olmayan öğrenciler mecbur okulda yapıyor,eğer okul ösym merkezi olarak geçmiyorsa başka bir merkeze gönderilecekmiş.Yani evi unutun.

Bizde de böyleydi zaten herkes sırayla müdür yardımcısının odasına gider,yapardı şimdi hatırladım:D




sen 2010 veya 2011 e girmediysen ondandır:)
 
greenmile

greenmile

Üye
aynen okula :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
mersi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
Astrosman

Astrosman

Üye
Bende yaptım kayıdı
 
fullwar

fullwar

Üye
Okulmu okuyoruz özel ajanmıyız belli değil. Oraya git evrak götür, bu evrağı ona götür, gelen evrağı sakla sınava bununla gireceksin, tamam bunu geçtik siğer sınav, oda bitti tamam şimdide bir üst sınav... Böyle geçiyor okul hayatı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt