YGS başvuruları 15 Ocak'a kadar uzatıldı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
YGS başvuruları 15 Ocak'a kadar uzatıldı.



2012 Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi başvurusunu tamamlamayan adaylara önemli hatırlatma.


3 Ocak 2012 tarihinde başlayan 2012-ÖSYS'ye başvuru işlemleri bugün 17.00 itibariyle sona erdi.


79 BİN 838 ADAY BAŞVURUSUNU TAMAMLAMADI

2012-ÖSYS'ye, 13.01.2012 günü saat 16.30'a kadar toplam 1.796.245 aday başvurusunu tamamlamış, başvuru sınav ücretini yatırdığı halde başvurusunu tamamlamayan 79.838 aday bulunmaktadır.


BAŞVURU YAPMAYAN ADAYLAR DİKKAT

Başvuru tarihleri arasında başvuru sınav ücretini bankaya yatıran; ancak, başvurusunu tamamlamayan adaylar, 14-15 Ocak 2012 tarihlerinde başvuru merkezlerinden veya İnternet üzerinden bireysel başvuru hakkı olan adaylar ÖSYM'nin Aday İşlemleri Sistemi internet adresinden, başvurularını yapabileceklerdir. Bu süre; başvuru merkezlerinden başvuru yapacak adaylar için 15 Ocak 2012 günü saat 17.00'de, başvuru merkezine gitmeden bireysel olarak İnternet aracılığıyla başvuru yapacak adaylar için ise 15 Ocak 2012 günü saat 23.59'da sona erecektir.


ÖSYM 14-15 OCAK'TA MESAİDE

2012-ÖSYS'ye başvurmak isteyen adayların, 13 Ocak 2012 günü saat 17.00'ye kadar başvuru sınav ücretini kılavuzda belirtilen bankalardan birine yatırmış olmaları gerekmektedir.


2012-ÖSYS'de ÖSYM Başvuru Merkezi olarak görev yapan tüm Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri 14-15 Ocak 2012 tarihlerinde açık tutularak adayların başvurularını alacaklardır. Başvuru Merkezi görevlileri adayların sorunsuz bir biçimde başvurularının alınabilmesi için gerekli önlemleri alacaklardır.

 
  • Beğen
Tepkiler: pesimistical ve Tuba.Erva


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
yıne mı yaa 9unda koşa koşa gttm yetısmek ıcın 13e uzatıldı
sımdıde 15e cekılmıs .d
 

Revengeful

Emekli Yönetici
tekrar girsem mi acaba :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
SHS

SHS

Üye
ben zaten yaptım başvurumu :pro2:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Üniversiteli adamım yahu, şimdi yüksek puan alıp ezmeyeyim sizi :pro:
 
SHS

SHS

Üye
biz neyiz yeğen, tecrübe var karşınızda :pro2:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt