ForeverAlone";4175701][COLOR="Red' Alıntı:
Eline bir iPhone 4 alıp kullanmadığın her halinden belli.Ödül mödül diyorsun.Sony Ericsson 2007 başında kapasitif dokunmatik ekranı bırak rezistif ekran bile çıkaramamıştı.2009'da senin şuan arcda oynadığın oyunları millet iPhonede oynuyordu koç.[/COLOR]
senin birşeylerden haberin olmadığı ve salladığın her halinden belli. Sony Ericsson Rezistif Dokunmatik Ekran ı iphonenin çıkış tarihinden 7 sene önce yani 1999-2000 yıllarında kullanmaya başlamıştır.
Bu ekran siyah beyazda olsa 360x120 pikseldir
Ki Rezistif Renkli Ekranıda 2002 yılında kullanmaya başlamıştır
İşte Sony Ericsson un 2002'deki sahip olduğu teknoloji. Daha o zamanlar Iphone'un adı bile yoktu
Sony Ericsson, iphone gibi daha dünkü marka değil koç.