Xperia Arc mı yoksa İphone 4 mü

Sponsorlu Bağlantılar

Masha

Masha

Üye
Adamlar İphone 4 ile Arc'ı bir tutuyor. İphone 4, Xperia'yı ezer geçer.
 


ncilek6

Üye
arkadaslar bende Arc Aldım Yaklasık 3 aydır kullanıyorum ve bır kere dahı bır sorunla karsılasmadım Arc derım dostum 10 numara
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Bence fazla düşünmene gerek yok iPhone4 iyidir.
 
tecnotor

tecnotor

Üye
Adamlar İphone 4 ile Arc'ı bir tutuyor. İphone 4, Xperia'yı ezer geçer.

doğru diyosun. xperia arc ile iphone 4 ü bir tutuyorlar. iphone 4 ün şekli karizması xperia arc ın kavisli sıradışı arka kapağına bile erişemez
üstelik iphone 4 te 3.5 inç ekran filan ne o öyle, diğer markalar 4 inçten küçük ekranlı telefon üretmiyorlarartık , iphone ise hala 3.5 '' ekran kullanıyor
xperia arc ise 4.2 inç sony mobile bravia engine ekran kullanıyor
 
u7110

u7110

Üye
bence şöyle olmalıydı androidmi? iphone 4 mü?
tabiki android
 
saruman_me

saruman_me

Üye
XPERİA ARC h,ç düşünme bile arkadaşım şu an kulanıyorum muhteşem bi cihaz..
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
doğru diyosun. xperia arc ile iphone 4 ü bir tutuyorlar. iphone 4 ün şekli karizması xperia arc ın kavisli sıradışı arka kapağına bile erişemez
üstelik iphone 4 te 3.5 inç ekran filan ne o öyle, diğer markalar 4 inçten küçük ekranlı telefon üretmiyorlarartık , iphone ise hala 3.5 '' ekran kullanıyor
xperia arc ise 4.2 inç sony mobile bravia engine ekran kullanıyor

tabi herkese kendi telefonu canavar gelir :D
bide bazı gerçekler vardır kabul edilse de edilmese de iphone bu konuda kraldır bütün telefonlar iphone ile kıyaslanır iphone den üstün gösterilmeye çalışılır donanım konusunda iphoneyi ezen telefonlar olabilse de donanım ve yazılım uyumunda kimse yanına yaklaşamaz
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
ı phone 4
 

personal_jesus

Üye
xperia arc psp modu ne ya öyle bi saçmaligi kim uyduruyor hayret bişey ya öyle bişey yok
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Her turlu iphone 4 burada tecrube konusuyor.
 
tecnotor

tecnotor

Üye
valla arkadaşlar Iphone'nun ödül aldığı tarihte pek görülmemiş bir olay.

Fakat Sony Ericsson'un sacede 2011'e ait iki akıllı telefonu ödül almıştır.
Bunların biri
Xperia Arc, biride Xperia mini.
Xperia X10 mini de 2010'un en iyi cep telefonu ödülü almıştır
Artık neyin ne olduğunu anlayabilmişsinizdir.
Buyrun Sony Ericsson'un daha fazla ödül avcıları olan telefonları

ÖDÜL AVCISI SONY ERICSSON
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
valla arkadaşlar Iphone'nun ödül aldığı tarihte pek görülmemiş bir olay.

Fakat Sony Ericsson'un sacede 2011'e ait iki akıllı telefonu ödül almıştır.
Bunların biri
Xperia Arc, biride Xperia mini.
Xperia X10 mini de 2010'un en iyi cep telefonu ödülü almıştır
Artık neyin ne olduğunu anlayabilmişsinizdir.
Buyrun Sony Ericsson'un daha fazla ödül avcıları olan telefonları

ÖDÜL AVCISI SONY ERICSSON

Eline bir iPhone 4 alıp kullanmadığın her halinden belli.Ödül mödül diyorsun.Sony Ericsson 2007 başında kapasitif dokunmatik ekranı bırak rezistif ekran bile çıkaramamıştı.2009'da senin şuan arcda oynadığın oyunları millet iPhonede oynuyordu koç.
 
tecnotor

tecnotor

Üye
ForeverAlone";4175701][COLOR="Red' Alıntı:


Eline bir iPhone 4 alıp kullanmadığın her halinden belli.Ödül mödül diyorsun.Sony Ericsson 2007 başında kapasitif dokunmatik ekranı bırak rezistif ekran bile çıkaramamıştı.2009'da senin şuan arcda oynadığın oyunları millet iPhonede oynuyordu koç.
[/COLOR]


senin birşeylerden haberin olmadığı ve salladığın her halinden belli. Sony Ericsson Rezistif Dokunmatik Ekran ı iphonenin çıkış tarihinden 7 sene önce yani 1999-2000 yıllarında kullanmaya başlamıştır.
Bu ekran siyah beyazda olsa 360x120 pikseldir



Ki Rezistif Renkli Ekranıda 2002 yılında kullanmaya başlamıştır
İşte Sony Ericsson un 2002'deki sahip olduğu teknoloji. Daha o zamanlar Iphone'un adı bile yoktu




Sony Ericsson, iphone gibi daha dünkü marka değil koç.
 

Benzer Konular

Cevap
15
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 737108
Cevap
14
Görüntüleme
4K
ANIL


Üst Alt