Ttnet 3g ve avea karmaşası

Sponsorlu Bağlantılar

kol@j

kol@j

Üye
    Konu Sahibi
cok sacma arkadaslar hiç bi sorun yoktu şimdi de 3g edge baglı dğil diyo neden oldu bilmiyorum ama girmiyor internete


baz istasyonunu iyi algılayan bir yere geç...
oradan bir dene bakalım...

----------Eklendi @ 15:26:28 ---------- Yazıldı @ 15:25:41 ----------

arada usb port ya da usb uzatma kablosu kullanma
pc ye doğrudan tak...
 


Renue

Üye
3 aylık deneme kampanyasından faydalandım. 3 ay bitene kadar memnundum lakin taahhütsüz anlaşmayı imzalarken dikkat edin 3 ay sonunda yaklaşık 45TLlik bir fatura çıkarıyorlar. Yani 3G hattın iptali için 45 TL ödememiz gerekiyormuş!! 36TL si vergi + 9 TL si sabit ücretmiş yani 4. ayın kullanmadığım ayın parasınıda istiyorlar.Benim için güzel bir ders oldu bu devirde kim kime bedava bir şey veriyorki?!
 
kol@j

kol@j

Üye
    Konu Sahibi
3 aylık deneme kampanyasından faydalandım. 3 ay bitene kadar memnundum lakin taahhütsüz anlaşmayı imzalarken dikkat edin 3 ay sonunda yaklaşık 45TLlik bir fatura çıkarıyorlar. Yani 3G hattın iptali için 45 TL ödememiz gerekiyormuş!! 36TL si vergi + 9 TL si sabit ücretmiş yani 4. ayın kullanmadığım ayın parasınıda istiyorlar.Benim için güzel bir ders oldu bu devirde kim kime bedava bir şey veriyorki?!

senin durum gen iyiymiş

biz iki yıldır 100 TL ile korkuttular

faturalar ise kazıktı... keşke 100 TL yi ödeyeydim...
daha az zarar ediyormuşum...

artık son ay

sıkıyorum dişimi
 


Üst Alt