kandırıldım... mehmet72721

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
61semih

61semih

Üye
inşallah alırsın telefonunu fazla sıkıntı cekmeden.gelişmelerı burayada yaz haberımız olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677


van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
DragonistTM

DragonistTM

Üye
kardeş ben otobüs biletimi alır direk oraya gider eli sopalı beklerdim..kargomu alır kargoyu almaya giden lavuğuda güzelcene pataklar polise teslim ederdim..
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ben otobüs biletimi alır direk oraya gider eli sopalı beklerdim..kargomu alır kargoyu almaya giden lavuğuda güzelcene pataklar polise teslim ederdim..

valla bunuda düşünmüyor degilim :(
 
kadikoy

kadikoy

Üye
Dolandırıcıyı yakalatmak istiyorsan,bağlı olduğun karakola elindeki mesajlarla git ve durumunu anlatve tutanak altına aldır.
gerekeni yaparlar,öbur taraftan telefonu almaya gelen dolandırıcıya suç üstü yapar tutuklarlar ....
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
Dolandırıcıyı yakalatmak istiyorsan,bağlı olduğun karakola elindeki mesajlarla git ve durumunu anlatve tutanak altına aldır.
gerekeni yaparlar,öbur taraftan telefonu almaya gelen dolandırıcıya suç üstü yapar tutuklarlar ....

tmm dostum haklısın yarın birde karakola gideyim
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar bugün ptt gittim fakat kargo teslim edilmiş:( adamı arıyorum telefonu kapatmış yani telefon gitti :( şimdi batman kozlukdaki ptt şubesindeki adam seni nasıl dolandırırlar bu şe...sizi bulup telefonu yada parasını sana yollıyacagım dedi bitek güvencim o kaldı yani :( ama arkadaşlar telefonun kutusu,faturası ve garantisi bende çalıntı ihbarı versem dahamı iyi olur sizce :(
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar çok şükür telefonumu geri alabildim bana yardımcı olan, akıl veren tüm dostlara teşekkürl ederim. umarım benim bu başıma gelen bir daha kimsenin başına gelmez:)hayırlı geceler
 
  • Beğen
Tepkiler: 61semih
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
arkadaşlar çok şükür telefonumu geri alabildim bana yardımcı olan, akıl veren tüm dostlara teşekkürl ederim. umarım benim bu başıma gelen bir daha kimsenin başına gelmez:)hayırlı geceler
Geçmiş olsun gözün aydın, merak ettim telefonu nasıl geri alabildin.
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
Geçmiş olsun gözün aydın, merak ettim telefonu nasıl geri alabildin.


teşekkür ederim.pttden bir abimiz sagolsun yardımcı oldu batman kozluktaki bir ptt görevlisi ile irtibata geçtim adam kamera görüntülerini bile ortaya çıkardı ve memleketimizin adını lekeliyor böyle insanlar sen canını sıkma ben onu bulur yollarım dedi ve telefon numarasını istedi daha sonra Allah razı olsunki telefonu buldu yolladı:)
 
61semih

61semih

Üye
teşekkür ederim.pttden bir abimiz sagolsun yardımcı oldu batman kozluktaki bir ptt görevlisi ile irtibata geçtim adam kamera görüntülerini bile ortaya çıkardı ve memleketimizin adını lekeliyor böyle insanlar sen canını sıkma ben onu bulur yollarım dedi ve telefon numarasını istedi daha sonra Allah razı olsunki telefonu buldu yolladı:)
oh be o hayırlı olsun sevındım vallahı adına.oşerefsiz dolandırıcıyı polise vermek lazım başkalarınıda dolandırır muhakkak.helal olsun o ptt gorevlısıne vallahı herkez uğraşmaz.
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
oh be o hayırlı olsun sevındım vallahı adına.oşerefsiz dolandırıcıyı polise vermek lazım başkalarınıda dolandırır muhakkak.helal olsun o ptt gorevlısıne vallahı herkez uğraşmaz.

teşekkür ederim.aynen dostum kimse ugraşmaz ama demekki hala iyi insanlarımız var.Allah razı olsun ondanda sizdende
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Allah razı olsun adamdan tekrar geçmiş olsun, bu durumlarda daha dikkatli olmalıyız.
 
futbol123

futbol123

Üye
bu arkadaş iphone 4 te satıyordu galiba 650tl ye o eleman mı acaba :hmmm
 
celibar

celibar

Üye
geçmiş olsun.telefonuna kavuştuğuna sevindim.bu tür alışverişlerde sitelerin aracılık yaptığı yerlerden (gittigidiyor, sahibinden<GET>) alışveriş yapmak daha güvenli...
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar evet sizde dikkat edin aman:(
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Benim bir arkadaşımıda böyle kandırmışlardı.Geçmiş Olsun Kardeş !! :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt