40 tl ile nasıl para kazanılir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
manyexpress

manyexpress

Üye
    Konu Sahibi
40 tl ile nasıl para kazanılir
selam arkadaşlar bu gün yakın bir arkadaşım haftaya 500 tl ye ihtiyaçı olduğunu söyledi bende bahis oyna dedim sizce başka bir şey varmı
 


lolaman

lolaman

Üye
yılbaşını bekle milli piyango bileti al kazanırsan zenginsin :D
 
lolaman

lolaman

Üye
bankadan kredi çek o zamn daha ne olsun :D
 
manyexpress

manyexpress

Üye
    Konu Sahibi
baba işsize kim kredi verir :) ayrıca para bana lazım değil
 
lolaman

lolaman

Üye
tanıdık falan yokmu ya da tamircide çıraklık yap gerçi günde 100 tl vermez kimse :D
 
manyexpress

manyexpress

Üye
    Konu Sahibi
ahkih koh koh koh :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
iddia oynasın tutma sansı en yuksek
ama anlayan bırıyle oynasın :)


----------Eklendi @ 03:44:11 ---------- Yazıldı @ 03:43:11 ----------

bır haftayı degerlendırsın hemde oynayp yatmasın calıssın bı hafta boyunca işine gelen her işte :)
 
manyexpress

manyexpress

Üye
    Konu Sahibi
valla bende öyle diyorum ya bakıcaz bende yardım edeceğim göz göre göre onu ezdirmem para için :(
 
greenmile

greenmile

Üye
Erkek olupta calismiyorsa zor o para 500 olmaZ

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
 
kraldost

kraldost

Üye
ne kadar saçmalıyorsunuz be burda bir kişinin ihtiyacı dile gelmiş size yansımız verdiğiniz yanıtlara bakın konuyu açan arkadaş arkadasına akıl bu şekilde alamazsın bunun dost ve akrabaları yokmu gitsin borç alsın bir vakte kadar daha sonra çalişsin ödesin şans işi oyunu hep saçma şeyler unutmayın kumarı oynayan değil hep oynatan kazanır
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
fikirlerımızı sacma bulmak yerıne saygı duyup fıkır üretebılırsın sende mesela :)
 
spy ghost

spy ghost

Üye
:hmmm yılbaşı bileti al
 
guero38

guero38

Üye
work work work
 
kraldost

kraldost

Üye
fikirlerımızı sacma bulmak yerıne saygı duyup fıkır üretebılırsın sende mesela :)
saçma olan şeylere saygı duymam saygınında bir serefi vardır değilmi sen eğlenmene bak ben doğruları konuşmaya devam edeceğim banada takılma sakın normalden biraz farklı bir insanım tamammı şeker kardeşim
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bugn ilk defa idda tuttu. Arkadaslq orta k kupon yaptık . Aradı az önce toplqm 88 tl yaşasınn :} hemde yanlışlıkla tuttu. Arkadaş mac kodunu yanlış girmiş. Yapcek bişi yok yani .tutmucak o kupon dedim .ilk defq az önce tuttu. oleyyy bence bi idda yapın 2 tl verdik 88 tl oldu. :D
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
arkadaş bence şöyle yapsın 40 tlye idda oynasın ama banko maçlar oynasın 15 maçlık 500 degil de baya kazanır bence
 
anılbaran

anılbaran

Üye
oda olabilir :) bugun gideyimde payıDma düşen 44 tl yi alayım :D
 
nalcam22

nalcam22

Üye
git simit alıp sat
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
saçma olan şeylere saygı duymam saygınında bir serefi vardır değilmi sen eğlenmene bak ben doğruları konuşmaya devam edeceğim banada takılma sakın normalden biraz farklı bir insanım tamammı şeker kardeşim

dogrudur sana göre sacma olan bana göre dogru
senın söyledıgınde bana göre sacmadır
haklısın
olur ben takılmama bakayım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt