erollcelik
Üye
Bir güncelleme çıkmadan bilmem kaç ay,kaç yüzbin testden geçiyormuş.Sızıntıları yükleyen arkadaşlar aslında orjinal belle kulanıyor sayılır.Bir nevi nokia tarafında gönüllü kobay olarak kullanılıyor bu telefonlar.Yoksa bu yüzbinlerce testi nasıl yapacak bir düşünün.Ayrıca bu şekilde bir sorun çıkarsa sorumlulukda üstlenmemiş oluyor.

saka dmi 
oturtcam seni artık orasını da sen düşün

