'Kirli Düzine' Açıklandı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
'Kirli Düzine' Açıklandı.
Onlarca Android cep arasında en güvensiz 12 tanesi belirlendi. Listede sürpriz modeller de var!



Güvenlik yazılımı üreticisi Bit9, en yüksek güvenlik ve gizlilik riskine sahip 12 akıllı cebin bir listesini yayınladı. "Kirli düzine" adındaki listede şu cepler yer alıyor:

- Samsung Galaxy Mini
- HTC Desire
- Sony Ericsson Xperia X10
- HTC Wildfire
- Samsung Epic 4G
- LG Optimus S
- Samsung Galaxy S
- Motorola Droid X
- LG Optimus One
- Motorola Droid 2
- HTC Evo 4G





Bit9 araştırmacıları, listeyi düzenlerken üç noktaya dikkat etmişler: Cebin pazar payı, kullandığı tarihi geçmiş yazılım ve güncelleme almasının ne kadar sürdüğü.

Araştırmacılar, bugün piyasadaki Android ceplerin yüzde 56'sının tarihi geçmiş ve güvensiz sürümlere sahip olduğunu ortaya çıkarmış. Araştırmaya göre yeni telefon almak da sorunu çözmüyor. Bazı durumlarda yeni bir telefon, 300 günlük bir yazılıma dahi sahip olabiliyor.

Bit9 CTO'su Harry Sverdlove, Android'in parçalanma sorununu "mutfakta çok fazla aşçı var" benzetmesiyle açıklıyor ve ekliyor: "Bu, Dell'den bir PC alıp Windows güncellemelerini Dell ve Comcast'dan beklemek gibi bir şey."


Kaynak: Chip Online
 


mancukya

Üye
Sahsen ben bu sirketlerin yerine olsam bu listeyi yapan sirketi mahkemeye verirdim.
Oradaki pek cok cihaz son sürüm 2.3 kadar destek vermis. ICS daha yeni cikiyor piyasaya. Bu listede mantik gibi bir durum yok.
Yani adamlar gerekli android güncellemelerini vermisler gerekeni yapmislar bu kadar sacma bir sey görmedim hayatimda.
 
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Sahsen ben bu sirketlerin yerine olsam bu listeyi yapan sirketi mahkemeye verirdim.
Oradaki pek cok cihaz son sürüm 2.3 kadar destek vermis. ICS daha yeni cikiyor piyasaya. Bu listede mantik gibi bir durum yok.
Yani adamlar gerekli android güncellemelerini vermisler gerekeni yapmislar bu kadar sacma bir sey görmedim hayatimda.
bide kirli düzine diye başlık atmaları, kötülemek yani, almayın deselerdi daha açık olurdu..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt