noar
Üye
Nokia Store'da Turkce uygulamalar
Arkadaslar ben yurdisinda yasiyorum, nokia storda hic turkce uygulama bulamiyorum, Herhalde turkiyede yasamadigim icin boyle bir durum..
Peki bunun bir cozumu varmi ? Benim gibi yurtdisinda yasayanlar icin Turkce uygulamarini gorebilme imkanimiz var mi bir yontem falan? Ntv uygulamasi olsun, galatasaray uygulamasi olsun vs vs.., bunlari bir seklide nasil ulasabilirim ?
Forumda arama yaptim ama boyle bir konu karsima cikmadi, varsa eyer kusuruma bakmayin..
Peki bunun bir cozumu varmi ? Benim gibi yurtdisinda yasayanlar icin Turkce uygulamarini gorebilme imkanimiz var mi bir yontem falan? Ntv uygulamasi olsun, galatasaray uygulamasi olsun vs vs.., bunlari bir seklide nasil ulasabilirim ?
Forumda arama yaptim ama boyle bir konu karsima cikmadi, varsa eyer kusuruma bakmayin..


