Samsung Galaxy Ace mi? Nokia C7 mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Ace mi? Nokia C7 mi ??
Bildiğiniz Üzere İki Telefonda Harika Telefonla Ancak Biri Daha İyi.... Sizce Hangisi Daha İyi Size Soruyorum İlk Önce Ön Bilgi Vermek İstiyorm İki Telefonun Özellikleri;

Nokia c7 Fiyat Ve Kısa Özellikleri..
>WiFi,Bluetooth Mevcut
>Kamera 8 Megapixel..
>Symbian 60 Serisi
>Bağlantı Hızı 10 Mbps Civarında
>Görntülü Konuşma Mevcut
>Dahili Hafıza 8 GB
>Çözünürlük: 360 x 640 Piksel
Kısa Ve Ön Bilgiyi Verdik Şimdi Geçelim Samsung Galaxy Ace

Galaxy Ace Fiyat Ve Özellikleri...

>WiFi,Bluetooth Mevcut
>Kamera 5 Megapixel..
>Andoid OS 2.2 [Kiesden Güncellenebiliyor 2.3.3]
>Bağlantı Hızı 7 Mbps Civarında
>Görüntülü Konuşma Yok
>Dahili Hafıza 158 Mb
>Çözünürük 320 x 480 Pixel
ŞİMDİ BİLGİLEREMİZİ VRDİK KARŞILAŞTIRALIM....

Samsung Galaxy Ace /////////////////// Nokia C7
1:Wifi Bluettoth////////WiFi Bluetooth >>>>> Berabere
2:Kamera 5 Megapixel/8 Megapixel>>>>>>>>C7
3:Andoid/////////////// Symbian >>>>>> Her Türlü Herkes Android Der...
4:7,2 Mbps//////////// 10,2 Mbps>>>>>>C7
5:Görüntülü Konuşma Yok ////Var>>>>>>C7
6: Dahili Hafıza 158 Mb.///// 8 GB >>>>>>C7
7:Çözünürlük 320x480//// 360 x 640 >>>>>C7
8:Yazmadım Ama Amoled Ekran//// TFT>>>>>C7

Şimdi Size Şöyle Diyorum Normalde C7 Büyük Fark Var Ancak Bazı Farklar Hariç (Kamera,Ekran) Gibi Diğerleri Kolay Şöyle Demek İstedim Ki 8 Gb Mesela Çözülebilir Microsd İle Zaten Galaxy Ace Android Olması Yetiyor.....

NOKİA C7: 850 TL SAMSUNG GALAXY ACE : 769 TL

Fiyatla Yaklaşık Verilmiştir. BENIM FIKRIM GALAXY ACE Şurdanda Çıkarılıbilir Galaxy Ace Çıktığı Tarihte Fiyatı
769 TL İdi Hala Düşmedi Ancak C7 Çıkma Fiyatı 950 Civarı İdi Heralde Öle Hatırlıyorum Yanlışım Varsa Affedin...


SİZLERE SORUYORUM SİZCE HANGİSİ ? YORUM ATARAK BELİRTSENİZ İYİ EDERSİNİZ.TATLI BİR TARTIŞMA OLSUN....
 


anılbaran

anılbaran

Üye
c7 derim nfc li :oke:
 
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
Sırf NPC içinmi c7 diyorsun kardeş
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
C7 daha şık :oke:
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
c7yi seçeceksen bütçeyi artır lg optimus black al derim
 
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
yok ben telefonumu seçtim zatennn adece sou souorm
 
uribaju

uribaju

Üye
c7 tft degil amoled ekran duzeltelim soruya gelecek olursak tabikide c7
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
pardon orda karıştırmışım yanlış yere yazmışım :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
1) C7 symbian 60 değil symbian ^3
2) galaxy ace fiyatını hak etmiyor.

Sonuç: C7 :oke:
 
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
galaxy fiyat haketmiyor derken ? ne istiyorsun başka ?
 
pRime.

pRime.

Üye
Nokia C7 :oke:

----------Eklendi @ 20:08:11 ---------- Yazıldı @ 20:05:45 ----------

C7, hd kayıt, 8mp, usb otg, fm verici daha güçlü gpu, daha yüksek ekran çözünürlüğü + amoled ekrana sahip ace'te bulamayacağın şeyler.

----------Eklendi @ 20:11:00 ---------- Yazıldı @ 20:08:11 ----------

Ayrıca güçsüz gpu'sundan dolayı ace oyun üstünlüğünü kaybediyor yani o herkesin dilinden düşmeyen yüksek boyutlu hd oyunları oynayamazsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: brksnr ve Silinen Üye 737108
61semih

61semih

Üye
ace
 
Uruloki

Uruloki

Üye
C7 kesinlik karşılaştırılmamalı bile ace ile o derece üstün bir cihaz
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
HD video kayıt yapamayan, ikinci kamerası olmayan, ve oyun uygulamalarda sıkıntı yaratan düşük çözünürlüklü bir telefona bence 760 tl verilmez, her zaman derim gene diyorum Ace fiyatını haketmiyor.

----------Eklendi 16.11.2011 @ 00:00:15 ---------- Yazıldı 15.11.2011 @ 23:59:33 ----------

Nokia C7 :oke:

----------Eklendi @ 20:08:11 ---------- Yazıldı @ 20:05:45 ----------

C7, hd kayıt, 8mp, usb otg, fm verici daha güçlü gpu, daha yüksek ekran çözünürlüğü + amoled ekrana sahip ace'te bulamayacağın şeyler.

----------Eklendi @ 20:11:00 ---------- Yazıldı @ 20:08:11 ----------

Ayrıca güçsüz gpu'sundan dolayı ace oyun üstünlüğünü kaybediyor yani o herkesin dilinden düşmeyen yüksek boyutlu hd oyunları oynayamazsın.
Adam olayı bitirmiş bunun üstüne söz söylenmez zaten :oke:
 

Lenneth

Üye
Ben 2'sinide almazdım HTC Desire Z'ye bakardım.
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Galaxy Ace, galaxy serisinin hayal kırıklığı diyebiliriz.. Bencede c7 hiç değilse birkaç özellik kullanabilirsin. :oke:
 
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar birkere nokia dokunmatiği samsungu geçemez bu bir gerçek 2. olarak c7 symbian android zaten ayrı bişey...bir telefon nicin alınır konusmak mesajlajmak müzik dinlemek oyun oynamak.bunların hepsi acede daha iyi mesajlajmak derken dokunmatik olarak bahsediyorum...nokia dokunmatiksiz samsungdan daha iyi ama nokia dokunmatik yapamıyor! ben aceyi hangi telfonla karşılaştırabilirim sizce ?? bu arada ön kamera yok diyorsunuzz ancak arka kameradan konusuyorsun.(skype) den konustum.dahili hafıza sorunuda mcrods ile düzeltilebilir. ama kamera çekme ve çözünürlük,amoled ekran derken yapacak bişey yokk... ancak galaxy s de bunlar mevcut.galaxy ace almayın derim ( eğer 1000 tl ) bütceniz var ise c7 de almayın sadece galaxy s ( benim 900 tl bütcem vardı galaxy s 1.129 tl idi)
c 7 ise 920 tl idi
c7 almadım çünkü ben daha cok oyun oynuyorum ve mesaj filan yaniii android ona tercih edilecektir...
 
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
iki telefonda elimde şuan biri ablamın acede benim şuan şıklık acısından tabi ki c7 ancak dokunmatik ve oyun oynama acısından ace daha iyi gibi.... diğer özellikleri harika ama c7 nin gercekten cok hoş telefon c7
 
Del Rey

Del Rey

Üye
arkadaşlar birkere nokia dokunmatiği samsungu geçemez bu bir gerçek 2. olarak c7 symbian android zaten ayrı bişey...bir telefon nicin alınır konusmak mesajlajmak müzik dinlemek oyun oynamak.bunların hepsi acede daha iyi mesajlajmak derken dokunmatik olarak bahsediyorum...nokia dokunmatiksiz samsungdan daha iyi ama nokia dokunmatik yapamıyor! ben aceyi hangi telfonla karşılaştırabilirim sizce ?? bu arada ön kamera yok diyorsunuzz ancak arka kameradan konusuyorsun.(skype) den konustum.dahili hafıza sorunuda mcrods ile düzeltilebilir. ama kamera çekme ve çözünürlük,amoled ekran derken yapacak bişey yokk... ancak galaxy s de bunlar mevcut.galaxy ace almayın derim ( eğer 1000 tl ) bütceniz var ise c7 de almayın sadece galaxy s ( benim 900 tl bütcem vardı galaxy s 1.129 tl idi)
c 7 ise 920 tl idi
c7 almadım çünkü ben daha cok oyun oynuyorum ve mesaj filan yaniii android ona tercih edilecektir...

Bence haksızsın. Android'in Symbian Belle'den tek fazlası uygulama sayısı. Bunun dışında Belle, birçok açıdan daha kullanıcı dostu ve gelişmiş. Mesajlaşma konusuna gelelim. Benim bildiğim Galaxy S orijinal Türkçe klavye ile gelmiyor. Sen Nokia'nın dokunmatik ekranlarını hala 5800 düzeyi sanıyorsun galiba. Git ve N9 kullan. Ondaki hassasiyet Samsung'u solda sıfır bırakır. Müzik konusunda C7 sanırım çift hoparlöre ve NFCye sahip. Bir de Coverflowlu müzik yazılımı var ya; tam müzik telefonu. Kamerası yeterli. 8 MP kamera ve çift led flaş ortalama bir kullanıcıya istediği performansı sunacaktır. Oyun konusunda C7 çok daha iyi GPUya sahip. E artık anladın :)
 


Üst Alt