Yeni sızdırılmış belle Versiyon 111.30

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmetdemircim

Üye
    Konu Sahibi
Yeni sızdırılmış belle Versiyon 111.30
ne gibi değişiklikler var belli değil.
 


umutap

umutap

Üye
teşekkürler. 111.20 üzerine bunu nasıl kurarım bilen var mı?

tamamdır kendim hallettim. İngilizce oldu türkçe klavyede gitti ama önemli değil yakında bizimkiler türkçesini çıkarır zaten dimi madness :)
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
teşekkürler. 111.20 üzerine bunu nasıl kurarım bilen var mı?

tamamdır kendim hallettim. İngilizce oldu türkçe klavyede gitti ama önemli değil yakında bizimkiler türkçesini çıkarır zaten dimi madness :)
arkadaslar degistirme yöntemiyle kurabilirsiniz ama tavsiye etmem türkcelestirme web tarayıcı türkcede hata veriyor yani calıştıramadım.euro3 sürümü oldugu icin hic bir euro2 diliyle calışmıyor.euro2 iki bekliycez mecbur.tekrardan dönüs dg aklınızda olsun.
 
Emre-45

Emre-45

Üye
ne gibi değişiklikler var eğer gördüğünüz birşeyler varsa paylaşırsanız mutlu oluruz
 
TheMadness

TheMadness

Üye
700 ün dil dosyalarını yerleştirmeye yürek ister. Deneyecek olan var mı dil dosyası yerleştirip?
 

bekir23

Üye
menderes bu belle türkçe yapılmaz mı yapmaya calışsanız iyi olurdu yaa
 
sercantapsin

sercantapsin

Üye
Yapılır gene de sorunlar ile baş etmek istemeyiz:D Çünkü herkes sorunları için Türkçeleştirene yükleniyor ondan ben bulaşmayacağım:)
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bunu sürkli n8 içinmi sızdırıyorlar
 
spartuas

spartuas

Üye
İsteseler c7 yede sızdırırlarda sızdırmıyorlar.
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Daha tam oturmadan yüklemek doğru olmaz sanırım..
 

Castiel91

Üye
tr klavye yeterli bence.. Olursa kurarım
 

bekir23

Üye
kurtuluş kardeşim yap gözünü sevim yaa onu kuralım ne zaman biter pekii
 
umutap

umutap

Üye
ben eskisiyle pek bir fark göremedim, ayrıca ingilizce olarak sorunsuz çalışıyor henüz bir hata da görmedim. ama fark pek belli olmadığı için yüklemek için acele etmeye de gerek yokmuş.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Menderes :d:
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
madness : menderes :zuhaha:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
mendess medness diyeni duydum da menderes :kop:
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
kurtulus abımız yapılamaz desede turkceye cevırdı.. suan ıcın turkce kullanıma hazır..
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
iyi yapmis bigunde c7cilere yarari dokunsa sasircam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt