arkadaslar degistirme yöntemiyle kurabilirsiniz ama tavsiye etmem türkcelestirme web tarayıcı türkcede hata veriyor yani calıştıramadım.euro3 sürümü oldugu icin hic bir euro2 diliyle calışmıyor.euro2 iki bekliycez mecbur.tekrardan dönüs dg aklınızda olsun.teşekkürler. 111.20 üzerine bunu nasıl kurarım bilen var mı?
tamamdır kendim hallettim. İngilizce oldu türkçe klavyede gitti ama önemli değil yakında bizimkiler türkçesini çıkarır zaten dimi madness![]()
menderes bu belle türkçe yapılmaz mı yapmaya calışsanız iyi olurdu yaa

tr klavye atildi istersen ama turkcede yapiliyor iki gundur calisiyorum.tr klavye yeterli bence.. Olursa kurarım
