Arkadaşlar sitemizde hala bir Generaliiz var...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


saat1254

saat1254

Üye
Ya Bu General dediğin admin mi
 

OğuzcanAbi

Üye
unutulmus uye :ehe
 

Burak

Üye
vayy emektar :hmmm
emektar ne demekti.
 
время

время

Üye
Sitede daha önceden üst yönetim kadrosunda bulunmuş kişilere verilen rütbedir.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Iyi de o general rütbesi taşımıyor, emektar rütbesi o ...

Emekli yönetici yani :oke:
 
Love Prince

Love Prince

Üye
daha önce maxicepte admindi
 

Burak

Üye

geçen sene yazdığım (mizah amaçlı) bir mesaj.

kısaca laf atma sanatı. (ben öyle diyorum)

emektar ne demek ti ? yani unutulan kişilere verilen rütbe manasında yazdıgım bir mesaj.

o rütbeyi alan kişinin unutulmaması için demişim.

bunu şimdi o mesajımı tekrar okuyunca hatırladım.

ama sanırım kimse bunu anlamamış.


----------Eklendi @ 23:05:54 ---------- Yazıldı @ 23:04:02 ----------



oğuz anlamış
 

Revengeful

Emekli Yönetici
emektar rütbesinin amacı bu yani ?
 

Burak

Üye
emektar rütbesinin amacı bu yani ?
amaç değil.

o rütbeyi veriyorlar emekliye ayrılıyor, ama bir zaman sonra o kişi unutuluyor.

kimse yüzüne dahi bakmıyor.

belki aktifliği bırakıyorlar ama geçmiştende sevdiğimiz şuanda emektar olan abilerimiz var
onları unutsak hoş mu yani

emektar olan siteyi bırakıyor ne iş se artık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
aktiflikten değil yöneticilikten ayrıldığı için o rütbe veriliyor. sana bana verilmez o rütbe.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
aktiflikten değil yöneticilikten ayrıldığı için o rütbe veriliyor. sana bana verilmez o rütbe.

biliyorum o rütbeyi aldıktan sonrada aktifliği bırakıp kayboluyorlar ortadan. bakınız karahasan bakınız uegazi

o rütbeyi aldıkları günden beri ortada yoklar.

aynen sana bana verilmez o rütbe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
yönetimden millet boşa alınmıyor herhalde burak.. Ya aktif değildir ya da kendi bırakmıştır. o yüzden emektar olunca aktif olmamaları normal
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
yönetimden millet boşa alınmıyor herhalde burak.. Ya aktif değildir ya da kendi bırakmıştır. o yüzden emektar olunca aktif olmamaları normal

belkide küsüp gidiyolardır yönetici rütbem gitti diye


----------Eklendi @ 23:23:28 ---------- Yazıldı @ 23:23:13 ----------

ama suçu birazda kendinde araması gerek insanın...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
neyse bu onları ilgilendirir bizi değil
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor ve Burak
Asteroid9

Asteroid9

Üye
emektar rütbesinin üzerinde general yazıyor :hmmm
 
SHS

SHS

Üye
Eskiye rağbet olsa, bit pazarına nur yağardı :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt