fnldstntn
Üye
Arkadaşlar sitemizde hala bir Generaliiz var...
Sitede daha önceden üst yönetim kadrosunda bulunmuş kişilere verilen rütbedir.
acemiiiiivayy emektar
emektar ne demekti.
acemiiiii
unutulmus uye![]()
amaç değil.emektar rütbesinin amacı bu yani ?
aktiflikten değil yöneticilikten ayrıldığı için o rütbe veriliyor. sana bana verilmez o rütbe.
yönetimden millet boşa alınmıyor herhalde burak.. Ya aktif değildir ya da kendi bırakmıştır. o yüzden emektar olunca aktif olmamaları normal
neyse bu onları ilgilendirir bizi değil
