Maxicep Port Grubu

Sponsorlu Bağlantılar

SilentOne

SilentOne

Üye
şoyle 20 kiş flen olsak muhteşem olur
 


^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Valla bilgim olsa hemen katılırdım 6 yıldır nokia kullanıyorum ama Symbian 3 bu ağustos elime geçti....
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
Kodlama çok severim :) kendime göre apple'daki autocad ws programını portladım.İşte portladım. Dosya içeriğini değiştirdim. .sis'e çevirme bilmediğim için el ile .sis yaptım kurdu :D açyım dedim simge yok ekran fazla iyi değil :D Aslında uğraşrsak yaparz.....
olum git lys ygs çalış bırak port mort :D
baban duyarsa alır c7ni bak demedi deme :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
TheMadness

TheMadness

Üye
Gangstar dan başlayalım :D OpenGL ES
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
bu konu iyi bi yere gider bence. adminler görse de onlar da yardımcı olur bence
 

bugli

Üye
Guzel bir olusum. Direk en cok ugras gerektiren hd oyunlarla baslamayin. Olabildigince kolay programlari portlayin ki deneyim kazanmis olursunuz :D en azindan bu isle ugrasan birileri olmasi sevindirici.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
inş. görürler bizi
 
spartuas

spartuas

Üye
Sensation gör bizi panpa :D :naughty:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Güzel bir fikirle karşınızdayım. Flash destekli operayı symbiana portlasak?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hömmm hımmm baktım yapmaya gönüllü arkadaşlar var developer nokia dan yol haritasını indirin neler yapıcalacak diye bende bakarım ama mobildeyim şu an onun için sonra donra sdk yı indirin ki şöyle bir müjde vereyim qt kullanan sistemlerden istediğinizi çevirebilirsiniz aklınıza meego ve symbian gelmesin örnek maemo webos ve "ios" evet 4.6 yı kullanıyor onun için neden olmasın yani 3GS oynatıyorda biz niye oynatamıyalım değil mi ama dikkatli olmak lazım çünkü ios da gpu pek aktif onun bir yolunu bulup symbian belle ve anna da da bunu kullanmak lazım he bu arada kaynak kodlar tamamsa ben iş kolay ve bugli arkadaşın dediği gibi basit şeylerden başlıyalım mesela önce uygulamalar yani facebook ve ya twitter sonuçta bizim sosyal ağlar nasıl biliyoruz değil mi onun için bir takım yapalım derim bende madem bu kadar isteklisiniz

----------Eklendi @ 21:31:34 ---------- Yazıldı @ 21:30:29 ----------

madness flash ı opera desteklemiyor android destekliyor ve bence gereksiz aşırı takılır bu sistemde 1ghzlık androidler anca açıyor
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
hömmm hımmm baktım yapmaya gönüllü arkadaşlar var developer nokia dan yol haritasını indirin neler yapıcalacak diye bende bakarım ama mobildeyim şu an onun için sonra donra sdk yı indirin ki şöyle bir müjde vereyim qt kullanan sistemlerden istediğinizi çevirebilirsiniz aklınıza meego ve symbian gelmesin örnek maemo webos ve "ios" evet 4.6 yı kullanıyor onun için neden olmasın yani 3GS oynatıyorda biz niye oynatamıyalım değil mi ama dikkatli olmak lazım çünkü ios da gpu pek aktif onun bir yolunu bulup symbian belle ve anna da da bunu kullanmak lazım he bu arada kaynak kodlar tamamsa ben iş kolay ve bugli arkadaşın dediği gibi basit şeylerden başlıyalım mesela önce uygulamalar yani facebook ve ya twitter sonuçta bizim sosyal ağlar nasıl biliyoruz değil mi onun için bir takım yapalım derim bende madem bu kadar isteklisiniz

----------Eklendi @ 21:31:34 ---------- Yazıldı @ 21:30:29 ----------

madness flash ı opera desteklemiyor android destekliyor ve bence gereksiz aşırı takılır bu sistemde 1ghzlık androidler anca açıyor
Hocam sonuna kadar destekçinizim:oke: Şöyle oyunları falan portlasanız süper olur :oke: Çokda doğru söylüyorsun Fİfa 11'i iphone 3gs açıyor bizim neyimiz eksik öyle değilmi?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
hömmm hımmm baktım yapmaya gönüllü arkadaşlar var developer nokia dan yol haritasını indirin neler yapıcalacak diye bende bakarım ama mobildeyim şu an onun için sonra donra sdk yı indirin ki şöyle bir müjde vereyim qt kullanan sistemlerden istediğinizi çevirebilirsiniz aklınıza meego ve symbian gelmesin örnek maemo webos ve "ios" evet 4.6 yı kullanıyor onun için neden olmasın yani 3GS oynatıyorda biz niye oynatamıyalım değil mi ama dikkatli olmak lazım çünkü ios da gpu pek aktif onun bir yolunu bulup symbian belle ve anna da da bunu kullanmak lazım he bu arada kaynak kodlar tamamsa ben iş kolay ve bugli arkadaşın dediği gibi basit şeylerden başlıyalım mesela önce uygulamalar yani facebook ve ya twitter sonuçta bizim sosyal ağlar nasıl biliyoruz değil mi onun için bir takım yapalım derim bende madem bu kadar isteklisiniz

----------Eklendi @ 21:31:34 ---------- Yazıldı @ 21:30:29 ----------

madness flash ı opera desteklemiyor android destekliyor ve bence gereksiz aşırı takılır bu sistemde 1ghzlık androidler anca açıyor

Android Dalwik VM ile uygulamaları açtığı için normal 1 ghz olması. Symbianda rahatlıkla açar.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
onunla alakası yok madness niye ios da yok ve ya win 8 de ie 10 üzerinde izin verilmiyor dediğim gibi bizim cihazlarda zor ama yeni belleli cihazlarda neden olmasın ayrıca oyun gücüyle alakı bir qt program buldum developer nokia dan sizde bakabilirsiniz olmadı soeunu bununla çözebiliriz ama haritaları hala bulamadım

projects.developer.nokia.com/qtgameenabler/downloads/9
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Hocam OYun istiyoruz oyun:aha:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hacılar şu linklere daha iyi ingilizcesi olanlar bakarsa bir özet geçebilirlerse çok iyi olur





 
cemsidar

cemsidar

Üye
    Konu Sahibi
Fikri attım ben ortaya.Görünüşe göre ilgide çok.Okul nedeni ile ben katılamam büyük ihtimalle gruba.Okudla dijital tasarım klübündeyim ama.Photoshop eğitimi biter bitmez hocaya söylerim c# çalışırım.Yapabileceğim tek şey bu.

Bu arada bendebedava sitemle falan çooookk uğraştım çok kafa yordum.ama bu 1 sene önceydi suan bişe yapabileceğimi sanmıyorum : (

----------Eklendi @ 22:18:54 ---------- Yazıldı @ 22:14:55 ----------

Aslında beyler bu iş buradan olmaz ya.Yorum yapa yapa bişe yapamayız.Ee katılım artacaga benziyor.Blog gibi birşeye ihtiyacımız var rahat bilgi paylaşımı için.

Sabah 11-12 gibi buişle ilgili olarak 1 MSN Odası - 1 Facebook Grubu kuracagım ve linkleride buraya atmayı düşünüyorum.

Uygunmudur ?

(Facede fan toplamak için yaptıgımı düşüneneler varsa altını çizeyim grup kuraam sayfadeğil ! )
 

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
6K
Kingmortall


Üst Alt