olum git lys ygs çalış bırak port mortKodlama çok severimkendime göre apple'daki autocad ws programını portladım.İşte portladım. Dosya içeriğini değiştirdim. .sis'e çevirme bilmediğim için el ile .sis yaptım kurdu
açyım dedim simge yok ekran fazla iyi değil
Aslında uğraşrsak yaparz.....


olum git lys ygs çalış bırak port mort
baban duyarsa alır c7ni bak demedi deme![]()
izin vermemm 
olum git lys ygs çalış bırak port mort
baban duyarsa alır c7ni bak demedi deme![]()

Mesaj silindi. Şaka yaptımbu konuyu sınav konusuna çeviremeyeceksinnizin vermemm
![]()

Konuyu yönetime şikayet etsek bizi daha çabuk görürlerSensation gör bizi panpa![]()
![]()


görüşeceğiz çocuk bakbu konuyu sınav konusuna çeviremeyeceksinnizin vermemm
![]()

Hocam sonuna kadar destekçinizimhömmm hımmm baktım yapmaya gönüllü arkadaşlar var developer nokia dan yol haritasını indirin neler yapıcalacak diye bende bakarım ama mobildeyim şu an onun için sonra donra sdk yı indirin ki şöyle bir müjde vereyim qt kullanan sistemlerden istediğinizi çevirebilirsiniz aklınıza meego ve symbian gelmesin örnek maemo webos ve "ios" evet 4.6 yı kullanıyor onun için neden olmasın yani 3GS oynatıyorda biz niye oynatamıyalım değil mi ama dikkatli olmak lazım çünkü ios da gpu pek aktif onun bir yolunu bulup symbian belle ve anna da da bunu kullanmak lazım he bu arada kaynak kodlar tamamsa ben iş kolay ve bugli arkadaşın dediği gibi basit şeylerden başlıyalım mesela önce uygulamalar yani facebook ve ya twitter sonuçta bizim sosyal ağlar nasıl biliyoruz değil mi onun için bir takım yapalım derim bende madem bu kadar isteklisiniz
----------Eklendi @ 21:31:34 ---------- Yazıldı @ 21:30:29 ----------
madness flash ı opera desteklemiyor android destekliyor ve bence gereksiz aşırı takılır bu sistemde 1ghzlık androidler anca açıyor
Şöyle oyunları falan portlasanız süper olur
Çokda doğru söylüyorsun Fİfa 11'i iphone 3gs açıyor bizim neyimiz eksik öyle değilmi?hömmm hımmm baktım yapmaya gönüllü arkadaşlar var developer nokia dan yol haritasını indirin neler yapıcalacak diye bende bakarım ama mobildeyim şu an onun için sonra donra sdk yı indirin ki şöyle bir müjde vereyim qt kullanan sistemlerden istediğinizi çevirebilirsiniz aklınıza meego ve symbian gelmesin örnek maemo webos ve "ios" evet 4.6 yı kullanıyor onun için neden olmasın yani 3GS oynatıyorda biz niye oynatamıyalım değil mi ama dikkatli olmak lazım çünkü ios da gpu pek aktif onun bir yolunu bulup symbian belle ve anna da da bunu kullanmak lazım he bu arada kaynak kodlar tamamsa ben iş kolay ve bugli arkadaşın dediği gibi basit şeylerden başlıyalım mesela önce uygulamalar yani facebook ve ya twitter sonuçta bizim sosyal ağlar nasıl biliyoruz değil mi onun için bir takım yapalım derim bende madem bu kadar isteklisiniz
----------Eklendi @ 21:31:34 ---------- Yazıldı @ 21:30:29 ----------
madness flash ı opera desteklemiyor android destekliyor ve bence gereksiz aşırı takılır bu sistemde 1ghzlık androidler anca açıyor
