cemsidar
Üye
Maxicep Port Grubu
Beyler Maxicep için bence bir port grubu kurulmalı symbian 3 için özellikle.Bunla ilgili bi bilgim yok ama elbet bilgisi olan arkadaşlar verdır.Bu arkadaşlar toplanıp bir Portlama Grubu kursada kurtulsak şu çileden.Nasıl yapıldıgını bilmesemde zor iş oldugunu tahmin etmek kolay ama birlikten güç doğar değil mi.Bu konu altında arkadaşlar kendilerini belirtmeleri ve bu konu aracılığıyla toplanmalarını isterim beyler. Bana katıldıgınıza eminim. Bu arada bu konuda forum yetkililerindende yardımda bulunmalarını taleb ediyorum.Mesela ayrı bir bölüm açıp orada onlara yetki verebilirler.
Kendimi tam ifade edememedim artık ne kadarı anlaşılırsa !
Bu arada bi düşünsenize oyun portlıyacaksınız. Oyunun açlış yerine (örn) Gameloftun G amleminden sonra Maxi cep in amblemi çıkıyor ve altında portlayanın imzası.Türkiyede meşur olmazlarsa şe*efsizim
Kendimi tam ifade edememedim artık ne kadarı anlaşılırsa !
Bu arada bi düşünsenize oyun portlıyacaksınız. Oyunun açlış yerine (örn) Gameloftun G amleminden sonra Maxi cep in amblemi çıkıyor ve altında portlayanın imzası.Türkiyede meşur olmazlarsa şe*efsizim

Forumda herkesin istediği oyunları ön planda portlarız.Yalnız apple şirketi bunu öğrenipde dosyalara kilit koymasın ? 


kendime göre apple'daki autocad ws programını portladım.İşte portladım. Dosya içeriğini değiştirdim. .sis'e çevirme bilmediğim için el ile .sis yaptım kurdu 