Maxicep Port Grubu

Sponsorlu Bağlantılar

cemsidar

cemsidar

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Port Grubu
Beyler Maxicep için bence bir port grubu kurulmalı symbian 3 için özellikle.Bunla ilgili bi bilgim yok ama elbet bilgisi olan arkadaşlar verdır.Bu arkadaşlar toplanıp bir Portlama Grubu kursada kurtulsak şu çileden.Nasıl yapıldıgını bilmesemde zor iş oldugunu tahmin etmek kolay ama birlikten güç doğar değil mi.Bu konu altında arkadaşlar kendilerini belirtmeleri ve bu konu aracılığıyla toplanmalarını isterim beyler. Bana katıldıgınıza eminim. Bu arada bu konuda forum yetkililerindende yardımda bulunmalarını taleb ediyorum.Mesela ayrı bir bölüm açıp orada onlara yetki verebilirler.

Kendimi tam ifade edememedim artık ne kadarı anlaşılırsa !

Bu arada bi düşünsenize oyun portlıyacaksınız. Oyunun açlış yerine (örn) Gameloftun G amleminden sonra Maxi cep in amblemi çıkıyor ve altında portlayanın imzası.Türkiyede meşur olmazlarsa şe*efsizim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: one_serhat


TheMadness

TheMadness

Üye
Öyle olsa dünyaya meşhur olur Maxicep
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya nokiadeveloper da bir harita yayınlandı ve şunlarıda eklersek bir kere qt de kodlama yapıcaksın C++ biliceksin sonra istediğin oyun ve ya uygulamanın kaynak kodları elinde olucak filan yani bunlar okeyse iş basit
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Olmaz diye birşey yok. POPDA yapıyor.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
popda neyi yapıyor hacı ***** ten başka

----------Eklendi @ 18:01:56 ---------- Yazıldı @ 18:00:37 ----------

hem imkansızda demedim ben yani yapılır tabi ama en büyük engel kaynak kod
 
pRime.

pRime.

Üye
Çok zor iş arkadaşlar şunu anlayın artık, port işini yapacak adamın ciddi anlamda c# bilmesi gerekiyor.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
POPDA port yapıyor.
 
pRime.

pRime.

Üye
POPDA port yapıyor.

Yapıyorlarda şu ana kadar kaç port yapabildiler? O kadar kolay iş olsaydı şimdiye on binlerce port oyun uygulama olurdu. Eğer qt kullanılırsa port için bir şansımız olur.
 
spartuas

spartuas

Üye
Bende 64GB ipad var.Şu portlama meselesinden sonra apple oyunlarının dosyalarını inceledim.Ben bu işe varım.Ben azda olsa c++ / pascal dillerini biliyorum. Talisman online - Knight online - Silkroad online adına c++ dili ile hack gibi birçok program yapmış bulunmakdayım.Aslında biraz kafa ister portlamakda bir şey yok. Benim mesleğim mimarlık ama ben birçok sitede kurdum.Bedava-sitem.com dan kodlarla uğraştım.Böyle işlerle uğraşmak hoşuma gidiyor :D Bunuda yaparım.Birlikden kuvvet doğar.

Forumda örneğin pes2011 portlanmış.iphone daki pes2011 dosyası ile & forumda pes2011 sis dosyası ile karşılaştırdım.c++ dil kitabı ile işte ekran boyutu yazıyor onu gördüm.Aslında basit işte adam yok :D

Bu oyunlar sadece symbian 3 için olmaz.Diğer sistemler için olabilir.3D destekli oyunlar her ne kadar olmasada 5800 & n97 gibi telefonlarada portlanabilir.Ama öyle 15-20Dk da portlanmaz.

Benden bu kadar.Grup oluşursa bende olursam iyi olur:oke: Forumda herkesin istediği oyunları ön planda portlarız.Yalnız apple şirketi bunu öğrenipde dosyalara kilit koymasın ? :D Hade kolay gele:rica:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Bende 64GB ipad var.Şu portlama meselesinden sonra apple oyunlarının dosyalarını inceledim.Ben bu işe varım.Ben azda olsa c++ / pascal dillerini biliyorum. Talisman online - Knight online - Silkroad online adına c++ dili ile hack gibi birçok program yapmış bulunmakdayım.Aslında biraz kafa ister portlamakda bir şey yok. Benim mesleğim mimarlık ama ben birçok sitede kurdum.Bedava-sitem.com dan kodlarla uğraştım.Böyle işlerle uğraşmak hoşuma gidiyor :D Bunuda yaparım.Birlikden kuvvet doğar.

Forumda örneğin pes2011 portlanmış.iphone daki pes2011 dosyası ile & forumda pes2011 sis dosyası ile karşılaştırdım.c++ dil kitabı ile işte ekran boyutu yazıyor onu gördüm.Aslında basit işte adam yok :D

Bu oyunlar sadece symbian 3 için olmaz.Diğer sistemler için olabilir.3D destekli oyunlar her ne kadar olmasada 5800 & n97 gibi telefonlarada portlanabilir.Ama öyle 15-20Dk da portlanmaz.

Benden bu kadar.Grup oluşursa bende olursam iyi olur:oke: Forumda herkesin istediği oyunları ön planda portlarız.Yalnız apple şirketi bunu öğrenipde dosyalara kilit koymasın ? :D Hade kolay gele:rica:
Koyarsa android den portlarız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: spartuas
spartuas

spartuas

Üye
Koyarsa android den portlarız :D

Bilmiyorum artık :kop::ah

----------Eklendi @ 18:49:26 ---------- Yazıldı @ 18:40:18 ----------

Yakında Geniş çaplı konu açıyorum.Merak etmeyin Azda olsa portlama uğraşsın herkes :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Şimdiden Belle SDK indirdim kurdum :D

----------Eklendi @ 18:52:39 ---------- Yazıldı @ 18:50:58 ----------

Symbian^3 Geliştirici Kategorisi açılsın.
 
spartuas

spartuas

Üye
Şimdiden Belle SDK indirdim kurdum :D

----------Eklendi @ 18:52:39 ---------- Yazıldı @ 18:50:58 ----------

Symbian^3 Geliştirici Kategorisi açılsın.


Bana her türlü uyar.Maksat iş yapacak adam lazım.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Yaparım ben. Fakat kodlamayla aram pek iyi değil :D

----------Eklendi @ 18:57:02 ---------- Yazıldı @ 18:56:47 ----------

Carbide ui indireyim

----------Eklendi @ 18:59:43 ---------- Yazıldı @ 18:57:02 ----------

developer.nokia.com :D
 
spartuas

spartuas

Üye
Kodlama çok severim :) kendime göre apple'daki autocad ws programını portladım.İşte portladım. Dosya içeriğini değiştirdim. .sis'e çevirme bilmediğim için el ile .sis yaptım kurdu :D açyım dedim simge yok ekran fazla iyi değil :D Aslında uğraşrsak yaparz.....
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Kodlama çok severim :) kendime göre apple'daki autocad ws programını portladım.İşte portladım. Dosya içeriğini değiştirdim. .sis'e çevirme bilmediğim için el ile .sis yaptım kurdu :D açyım dedim simge yok ekran fazla iyi değil :D Aslında uğraşrsak yaparz.....
Demekki ortak bi yapıları varmış symbian la ios un :D

----------Eklendi @ 19:05:29 ---------- Yazıldı @ 19:04:25 ----------

Aslında Android Emulator kodlamak daha mantıklı :D
 
spartuas

spartuas

Üye
Demekki ortak bi yapıları varmış symbian la ios un :D

----------Eklendi @ 19:05:29 ---------- Yazıldı @ 19:04:25 ----------

Aslında Android Emulator kodlamak daha mantıklı :D

bilemicem artık :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ama android emülator ilede yapılırda bizm telefonlar el vermez ama yeni bellelitelefonlarda belki olur bende programcılık okuyom daha 1. sınıfım ama bnde elimden geldiqince birşeyler yapmaya çalışırım
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Gidin uğraşmayın Androidli telefon alın dicem ama neyse :D
 
pRime.

pRime.

Üye
Sorun da burda arkadaşlar adam lazım tek kişi bu işin altından kalkamaz. Forumda birkaç kişi daha bulabilirseniz işiniz kolaylaşır belki.
 

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
6K
Kingmortall


Üst Alt