dostum başkası imzalasada sen kullanamazsın onun imei için sertifika veriyor program ya kendi sertifika alıcaksın ya da telefonu hackliceksin
flaş atmadan teli hackleme yöntemleri var dostum forumda.. buraya konu açarak yorumları okuyarak harcadığın vakit kadar şimdiye kadar 5 kere teli hacklemiştin.. ve evet o senin için temayı imzalayan arkadaş ancak siscontent ile 30 yıllık sertifika uzatma yapmıştır.. yoksa sen kullanamazsın eğer süresiz imzalama yapsaydı.. biraz forumun içini araştır.. konu var teli flaşsız hackleme..hadi kolay gele..Yok artık dosyayı indirmem ne kadar sürer,sonra birde flash atacağım teker teker adımları izleyeceğim olmaz artık.Benim eski dosyayı imzalayan arkadaş gelsin o atar bekliyorum...
o zaman hacklemek istemiyorum desin.. vaktim yok hacklemeye demesin.. bizde burda hacklemenin fazla uzun sürmediğini anlatmaya çalışıyoruz.. insan gibi yok hacklemek istemiyorum desin, o zaman kimse zorlamaz arkadaşım, anlatabiliyormuyum? kimse zorla burda tel hackletmeye çalışmıyor.. o telini hacklemeye gönüllü ama vaktim yok deyip duruyor, bizde bu işin o kadar uzun sürmediğini anlatmaya çalışıyoruz.. boşuna bizi yanlış anlama. ve yorumların hepsini oku öyle suçla bizi!!arkadaşlar neden hackle diye diretiyorsunuz anlamıyorum, adamın hackleyesi yok, birinden rica etmiş, yapar mısınız diye? yapan yapsın, yapmayan da yapmasın, ne diye zorluyorsunuz hack yap diye, yapası olsa şimdiye kadar yapardı zaten.
flash derken?şu konuya bak,hiç flashla falan uğraşma:http://www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/bilgisayar-kullanmadan-en-basit-sekilde-tum-symbian-telefonlari-hackleme-anna-s-3-s60v5-s60v3-547684.htmlYok artık dosyayı indirmem ne kadar sürer,sonra birde flash atacağım teker teker adımları izleyeceğim olmaz artık.Benim eski dosyayı imzalayan arkadaş gelsin o atar bekliyorum...
