

5+1 altec lansic almışdım bu setı kurmadan once ama sinema ses sistemleri yetmiyo. 5+1 in haricinde bunları takviye yaptım anca zevk vermeye başladıbu bir hastalık
![]()

pioneer oto teyibine bağladım birde eski eko lar vardı aciko falan ondan da bağlasam nasıl olur ses kalitesi mi iyi olur yoksa ses seviyesimi artar sadece ben net ses istiyorum çok ses değil teşekkürler.
pioneer oto teyibine bağladım birde eski eko lar vardı aciko falan ondan da bağlasam nasıl olur ses kalitesi mi iyi olur yoksa ses seviyesimi artar sadece ben net ses istiyorum çok ses değil teşekkürlerbu sistemde fifa 12 oynamak istiyorum![]()
daha cok sarıyo 
