Birileri ses sistemi mi dedi :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
EroL

EroL

Emekli Yönetici
:zuhaha: HD çekmişsin. Ben merakla bekliyorum.
 


matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
[video=youtube_share;yXn2VhH8ZYI]http://youtu.be/yXn2VhH8ZYI[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: cCc Maxcı cCc ve Burak
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Olay budur yürü beeeeee
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
gaza geldım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
SilentOne

SilentOne

Üye
ohaaaaaaaa bune be bu set için mustakil ev alınır ve son ses tede muzik dinlenir :)
 
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
aga o yuzden mustakil ewde oturuyorum :D evın resmınıde eklıycem :D
 
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
buda tesisatı kurmadan önceki geçici ses sistemimdi :D

<strong><span style="font-family:arial black;"><span style="color:#0000ff;"><font size="2">[video=youtube_share;ggXHNP1hR54]http://youtu.be/ggXHNP1hR54[/video]


----------Eklendi @ 13:11:56 ---------- Yazıldı @ 12:29:47 ----------

buda senin gönderdiğin programla birlikte counter :D

<font size="3"><span style="font-family:arial black;"><strong>[video=youtube_share;p-mPLWghEQw]http://youtu.be/p-mPLWghEQw[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ve EroL

Burak

Üye
çok fena bişey ya. valla çok heveslendim her an 505w 5+1 ses sistemimi satıp o büyük jvc den bende alabilirim :d:

çok fenaymış be helal olsun :d:
 
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
5+1 altec lansing almışdım bu setı kurmadan once ama sinema ses sistemleri yetmiyo. 5+1 in haricinde bunları takviye yaptım anca zevk vermeye başladı :) bu bir hastalık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Buda benim logi x530 :D camları zıngırdatmasada titreştiriyor :d:
[video=youtube;pBrjBt8MV6I]http://www.youtube.com/watch?v=pBrjBt8MV6I&amp;feature=youtu.be[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
ufuxxxxx

ufuxxxxx

Üye
selam arkadaşlar ustalara sorum olacak 2 adet pioneer 400 wat kağıt hoparlörüm var bunları ev ses sistemi alırsam 5+1 e bağlasam nasıl olur mesela 300 wat lık bir ev ses sistemi var
[h=3] [/h] [h=3] [/h][h=3] [/h]
 
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
baglamanı tavsıye etmem ses sıstemlerının cıkısları yanı artıları bagladıgın cıkısların ohmları ıle senın elındekı hoparlorlerın ohmları farklıdır bagladıgın cıkısları yakarsın kesnlıkle tavsıye etmem. 300 w dedıgın ses sıstemı kucuk hoparlorlerı bagladıgın ıcınde anfı ve subwoofer bulunan parcasının cıkıs gucudur . 5 tane artısı varsa zaten her bırının cıkısı 5 yada 10 wat dır muhtemelen yanı sen sadece butun cıkısları yanı kabloları kesıp 5 artınında artılarla eksılerı bırbırıne baglarsan sadece tek bır kolonu calısdırırsn o kagıt kolon dedıgın kolonlardan sadece bırını anca calıstırır.

----------Eklendi @ 22:36:43 ---------- Yazıldı @ 22:36:00 ----------

aga logi cok saglam ya ben cok sewıorm ew sıstemlernde tek gecerım
 
ufuxxxxx

ufuxxxxx

Üye
matchlessss arkadaşım ilk önce önerilerin için sağol o zaman anfi alıp yada oto teyibi ile çalıştıracam peki bu 400 lük peynir leri :) pioneer oto teyibine bağladım birde eski eko lar vardı aciko falan ondan da bağlasam nasıl olur ses kalitesi mi iyi olur yoksa ses seviyesimi artar sadece ben net ses istiyorum çok ses değil teşekkürler.


----------Eklendi @ 00:33:47 ---------- Yazıldı @ 00:26:33 ----------

matchlessss arkadaşım ilk önce önerilerin için sağol o zaman anfi alıp yada oto teyibi ile çalıştıracam peki bu 400 lük peynir leri :) pioneer oto teyibine bağladım birde eski eko lar vardı aciko falan ondan da bağlasam nasıl olur ses kalitesi mi iyi olur yoksa ses seviyesimi artar sadece ben net ses istiyorum çok ses değil teşekkürler
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bu sistemde fifa 12 oynamak istiyorum :D
 
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
elolaizer ses arttırmaz ama olmasını tavsıye ederım cunku tiz bas vb ses frekans ayarlarını eko ıle yapıcaksın yanı bass trebble mesela tavsıyem yanı bas ve tızler en ust sevıyede dıgerlerı normalın altında yanı 1. sayfaya bakarsan koydugum resmdekı anfının eko ayarı mesela ordakı gıbı.. net ses ıstıyorsanda aldıgın anfı ye gore kolon alman kesınlıkle anfın guclu kolonların zayıf olmasın net ses alamazsın

----------Eklendi @ 01:22:25 ---------- Yazıldı @ 01:21:41 ----------

bu sistemde fifa 12 oynamak istiyorum :D

ben half lıfe oynuorm :D daha cok sarıyo :D
 
ufuxxxxx

ufuxxxxx

Üye
matchlessss dostum çok sağol dediğin gibi yapıcam ses sistemin de mükemmel COD4 modern warfare çok güzel olur teşekkürler...
 
Emre-45

Emre-45

Üye
kardes hepsi toplam ne tuttu
 
ufuxxxxx

ufuxxxxx

Üye
çok güzel yaaa counter ses kalitesi birde NFS CARBON nasıl olurki :))
 
matchlessss

matchlessss

Üye
    Konu Sahibi
crysis 2 oynuyorum sımdı sese ve oyuna dalınca bı bakdımkı aksama oyun bıtmıs :D

emre fıyat olarak soruyorsan bi n8 fıyatına guzel bır set yapabılırsın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt