Piaa
Üye
Monte - s5620 Firmware Tartışma Konusu
Telefonu alalı yaklaşık 3 ay oldu. Ve onlarca firmware denedim ve ne yazık ki hiçbirisinden tam olarak verim alamadım. Qwerty'siz aradım, buldum, kamera çalışmadı, - kamera çalışanını buldum, menü arka planı olmadı. Böylece uzadı gitti...
Monte için android umudumuzu zaten yitirmiştik. Peki bu telefon için yeni yazılım çıkmaz mı bundan sonra? JTJL2 sanıyorum son sürüm de.
Şimdi monte kullanan herkesten;
Hangi Firmware;
Artıları Neler;
Eksileri neler;
Başka bir firmware ile karışım yapıyor musunuz? (.csc, .rc1 dosyası vs.)
Herkes bu bilgileri yazsın, hem yeni firmware arayan insanlara da ışık tutmuş oluruz, hem de herkes en kullanılabilir firmware'yi bulabirsin.
İyi forumlar!
Monte için android umudumuzu zaten yitirmiştik. Peki bu telefon için yeni yazılım çıkmaz mı bundan sonra? JTJL2 sanıyorum son sürüm de.
Şimdi monte kullanan herkesten;
Hangi Firmware;
Artıları Neler;
Eksileri neler;
Başka bir firmware ile karışım yapıyor musunuz? (.csc, .rc1 dosyası vs.)
Herkes bu bilgileri yazsın, hem yeni firmware arayan insanlara da ışık tutmuş oluruz, hem de herkes en kullanılabilir firmware'yi bulabirsin.
İyi forumlar!

