Gerçekleştirilen Buluşmalar minoo & pelin_ Kadıköy Buluşması

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
minoo & pelin_ Kadıköy Buluşması
İnanamayabilirsiniz ama gercek :ehe Şu an Pelin'le Kadıköy'de çay icip muhabbet ediyoruz. Ûye çekiştiriyoruz tabii iyi anlamda :D Gercekten cana yakin, sirin bi arkadasimiz :) Plansiz, birden bire bi bulusma oldu. Umarim planli bir sekilde, toplu halde yeniden bi bulusma gerceklestirebiliriz...
 


Burak

Üye
resim isteriz. :D
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Vay.. Takılın tabi siz bizi çağıran yok :ban: Gerçi çağırsanda gelemezdim :) Size iyi takılkmalar :ehe
 

fnldstntn

Üye
birki resinde ekleyin ...
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
plansz bi bulusma oldgu icin hazirliksiziz. O yzden foto cekmicez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Keyifli muhabbetler . Kolay gelsin . :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Xilence

pelın_

:D
Öle plansız bi buluşma oldu öncelikle
gittik çay falan içtik mısısr yedik ölüyoduk adam tuzu basmış mısıra:)
nese öle guzel di yani severim plansız yapılan şeyler daha güzel oluyo
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Neden inanamayalım yahu :hmmm
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
:D
Öle plansız bi buluşma oldu öncelikle
gittik çay falan içtik mısısr yedik ölüyoduk adam tuzu basmış mısıra:)
nese öle guzel di yani severim plansız yapılan şeyler daha güzel oluyo

:zuhaha: Valla ölüyodum :ehe İyi ki biraz tuzlu olsun dedk :ehe Sakız olayına ne diyosun? :ehe


----------Eklendi @ 15:56:11 ---------- Yazıldı @ 15:55:59 ----------

Neden inanamayalım yahu :hmmm

Boşver orasını :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

sakız Allah kahretmesin bi sakızdan kurtulamadık:( mısır yıycez ikimizdde sakız var kıyamıyoruz atmaya:)
sonunda ben başardım attım pınar yuttu:)
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi

pelın_

valla komikti en komigide:) seni okulun önune bıraktıktan sonra geri dönüşte nasıl bir otobüs bulma çabasıydı ama bulamadım
sonra tlf çaldi arakdaş aradı artık ne konustuysak kafamı bı kaldırdım boganın ordayım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
valla komikti en komigide:) seni okulun önune bıraktıktan sonra geri dönüşte nasıl bir otobüs bulma çabasıydı ama bulamadım
sonra tlf çaldi arakdaş aradı artık ne konustuysak kafamı bı kaldırdım boganın ordayım:)

Sen gidene kadar telde miydin :oha: Maşallah :nazar: :ehe
 
serinaga

serinaga

Üye
Ehhh komşuda pişer, bize de düşer :islik, muhabbetiniz bol OLSUN diyelim ne diyelim ki ...
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo

pelın_



Sen gidene kadar telde miydin :oha: Maşallah :nazar: :ehe

valla öleoldu:)
hatta gizem aradı defalarca ama acamadım:)
sonra bı baktım gelmişim:)
kız o kediler neydi öle hatırlıyomusun çocugun elini kapmıştı :)
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi


valla öleoldu:)
hatta gizem aradı defalarca ama acamadım:)
sonra bı baktım gelmişim:)
kız o kediler neydi öle hatırlıyomusun çocugun elini kapmıştı :)

Çocuğun karizma yerlerde :d: Kedi çocuğun eline atladı resmen :ehe
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
YAW telden nassı bu kadar şeyi yazıyonuz wallaa BRAVO ! diycem, bana zor geliooo yaaa ...

Şu an telde değilim pcdeyim ama farketmiyo ifadelerin kodunu bildiğim için ifade aramıyorum doğrudan yazıyorum :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yahu , nasıl bir sakızmış . Merak ettik ...:D
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_


Üst Alt