PrınceOfPersia
Üye
İngilizcemi Nasıl Geliştirebilirim ?
Geçen İtalya Gezisi İçin Sınava Girdim Sınavdan 76 aldım 60ın altında olanlar elendi Sonra Hoca Demezmi Sizi Sözlü Yapcam Daha Yeni Söylüyor
60 ve üstü olanlar kapıda bekledi bizse korkuyoruz biraz dan sözlü var bittik diyoruz acaba sözlüye girmesek evemi gitsek diyoruz birbirimize
Adeta Bir Kurtuluş Arıyoruz Ama evede Gitmek İstemiyorum Denemek İstiyorum Senmisin Denemek İsteyen İlk Kişi girdi içeri onun ardından hemen beni çağırdılar varmı böyle bi talih bildiğim bir soruya kalkmak isterim hoca listeden kaldırır hiç benim ismim çıkmaz hocanın ağzından hep zor durumda oldummu ben seçiliyorum listeden nedense kara talih
İçeri Girdim Hoca Böyle Bana Tarih Yazdı Ben Hiçbirşey Anlamadım
hocanın konuşma şekli biraz değişik yanındaki bayan hoca sordu ingilizce daha düzgün bişekilde meğerse diğer hocanın tarih yazdığı soru bize kendini tanıtmış
bayan hoca bana kaç kardeşimin olduğunu sordu (Daha doğrusu kaç erkek kardeşimin olduğunu sordu
)
Soru Şu : Have You Got a Brother ?
Benim Cevabım: Yes i have got two brothers.They are (Hilal) ,Sinan

Ya insan heyecandan ne dediğini şaşırıyor acayip tırstım içerde sonra annemi babamı söyledim işte
Sonra Hoca Gene Sordu Soruyu çok uzun sorduğu için yazamıyorum ama bana şunu sordu
Soru : Eğer italyada bir restorantta bir otelde kaybolursan ne yaparsın?
Cevap
Gene Yanlış Söyledim işte Kısa cevabını söylemeyi akıl edemedim
) I will find (a) authorizer(Doğrusu = Authorities) and i will say "i lost"
bundada afalladım yani berbat geçti burda yapılan 3 hata var 2 si bende 1 i hocalarda bendekiler cevap vermek için çok hızlı davrandım ve heyecanlandım hocalardakide sözlüyü haber vermemeleri onlar yüzünden çalışamadık
Şimdi Yapmak istediğim ise ingilizceyi düzgün ve takılmadan konuşmak ve hocaya bunu göstermek sizden istediğim ise nasıl akıcı bir şekilde ingilizce öğrenirim kısa sürede ama yani 1 sene falan değil şu ana kadar bildiğim şeyleri sadece akıcı bir şekilde konuşmak istiyorum Bana Yöntem önerirmisiniz ?
60 ve üstü olanlar kapıda bekledi bizse korkuyoruz biraz dan sözlü var bittik diyoruz acaba sözlüye girmesek evemi gitsek diyoruz birbirimize
Adeta Bir Kurtuluş Arıyoruz Ama evede Gitmek İstemiyorum Denemek İstiyorum Senmisin Denemek İsteyen İlk Kişi girdi içeri onun ardından hemen beni çağırdılar varmı böyle bi talih bildiğim bir soruya kalkmak isterim hoca listeden kaldırır hiç benim ismim çıkmaz hocanın ağzından hep zor durumda oldummu ben seçiliyorum listeden nedense kara talih
İçeri Girdim Hoca Böyle Bana Tarih Yazdı Ben Hiçbirşey Anlamadım
hocanın konuşma şekli biraz değişik yanındaki bayan hoca sordu ingilizce daha düzgün bişekilde meğerse diğer hocanın tarih yazdığı soru bize kendini tanıtmış
bayan hoca bana kaç kardeşimin olduğunu sordu (Daha doğrusu kaç erkek kardeşimin olduğunu sordu
) Soru Şu : Have You Got a Brother ?
Benim Cevabım: Yes i have got two brothers.They are (Hilal) ,Sinan

Ya insan heyecandan ne dediğini şaşırıyor acayip tırstım içerde sonra annemi babamı söyledim işte

Sonra Hoca Gene Sordu Soruyu çok uzun sorduğu için yazamıyorum ama bana şunu sordu
Soru : Eğer italyada bir restorantta bir otelde kaybolursan ne yaparsın?
Cevap
Gene Yanlış Söyledim işte Kısa cevabını söylemeyi akıl edemedim
) I will find (a) authorizer(Doğrusu = Authorities) and i will say "i lost"bundada afalladım yani berbat geçti burda yapılan 3 hata var 2 si bende 1 i hocalarda bendekiler cevap vermek için çok hızlı davrandım ve heyecanlandım hocalardakide sözlüyü haber vermemeleri onlar yüzünden çalışamadık
Şimdi Yapmak istediğim ise ingilizceyi düzgün ve takılmadan konuşmak ve hocaya bunu göstermek sizden istediğim ise nasıl akıcı bir şekilde ingilizce öğrenirim kısa sürede ama yani 1 sene falan değil şu ana kadar bildiğim şeyleri sadece akıcı bir şekilde konuşmak istiyorum Bana Yöntem önerirmisiniz ?




sen bırakmak bu ıngilizce takıntıni 