Basit Fotoğraf Çalışmalarım (Makro)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Basit Fotoğraf Çalışmalarım (Makro)
Nasıl :D Sanat Eseri Bee :cool :pro:
 

Ekli dosyalar



Dafny

Dafny

Üye
İlginç:D
 
kpln04

kpln04

Üye
çekecek başka bişi yokmuydu :ehe:
 

Kedi Yavrusu

Üye
laptopun rengi niye öyle yaw ben seni erkek sanıyordum :S

----------Eklendi @ 18:41:01 ---------- Yazıldı @ 18:40:46 ----------

dafny'den sonra bi şok daha :ehe
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
laptopun rengi niye öyle yaw ben seni erkek sanıyordum :S

----------Eklendi @ 18:41:01 ---------- Yazıldı @ 18:40:46 ----------

dafny'den sonra bi şok daha :ehe
Lila.Ayrıca Hiç Komik Değil.Erkekler sadece siyah beyaz vs kullanır dıye bı kural yok gayet guzel bi renk.


Makinayla çektım olom 12 mp :cool
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
netbook güzelmiş.bişi meraj ettim. sadece netbookmu kullanıyon yoksa masaüstü felanda varmı ?
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
laptopda var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt