Uruloki
Üye
99solar olan 8 gblik iphone 4 apple ın sitesinde bile 199dolardan sprint sözleşmeli olarak yazıyor yani en aşağı
----------Eklendi @ 23:51:52 ---------- Yazıldı @ 23:48:10 ----------
çamura yat demi doğrudur ben ekran görüntü ile koyacam bunları serdarda şahittir tamam mı insan hala daha konuşuyorsun ayıp
----------Eklendi @ 23:51:52 ---------- Yazıldı @ 23:48:10 ----------
çamura yat demi doğrudur ben ekran görüntü ile koyacam bunları serdarda şahittir tamam mı insan hala daha konuşuyorsun ayıp
Yanlış anlaşılmasın 99 dolar olan İphone 4 8 gb'lık modeli...Yani bugünden itibaren İphone 4 peşin fiyatlarıda %15 - 20 arasında düşüşe geçebilir...Valla doğrusunu söylemek gerekirse fiyat konusunda kafam biraz karıştı... daha önceki yurt dışı modelleri pahalıydı bu sefer ucuz sanırım Türkiyede'de böyle olacak gibi yani açıklamalar bunu gösteriyor...
